  • 1. Data: 2012-10-30 17:47:48
    Temat: [NTG] Jaki serwer news
    Od: "nowak.jan" <n...@o...pl>

    Witam
    Po tym jak gazeta przestała działać nie mam dostępu do grup :(
    Dziś odpaliłem sobie pobieraczka, ale w ciągu 10 dni muszę wypowiedzieć im
    umowę bo inaczej czekają mnie męki piekielne i wszysto co najgorsze,
    także mam do Was pytanie, jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-30 17:53:20
    Temat: Re: [NTG] Jaki serwer news
    Od: "d_h" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nowak.jan" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    news.atman.pl

  • 3. Data: 2012-10-30 18:11:17
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-10-30 17:47, nowak.jan pisze:
> [...]
    > im umowę bo inaczej czekają mnie męki piekielne i wszysto co najgorsze,
    > także mam do Was pytanie, jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    news.task.gda.pl
    news.icm.edu.pl

  • 4. Data: 2012-10-30 18:28:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Oct 2012 17:47:48 +0100 osobnik zwany nowak.jan
    napisał:

    news.eternal-september.org

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2012-10-30 18:34:32
    Od: Perek <p...@g...com>

    news.aieo.org

  • 6. Data: 2012-10-30 19:11:31
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-10-30 17:47, nowak.jan pisze:

    > także mam do Was pytanie, jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    freenews.netfront.net

    Nie wymaga konta, logowania itepe bzdetów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2012-10-31 07:10:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-30, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > news.task.gda.pl
    > news.icm.edu.pl

    news.atman.pl

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-10-31 10:31:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 30 Oct 2012 17:53:20 +0100) ktos podajacy sie za d_h
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    Ja jestem zadowlony z news.interia.pl, wymaga założenia konta na Interii.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2012-11-01 02:10:25
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > umowę bo inaczej czekają mnie męki piekielne i wszysto co najgorsze,
    > także mam do Was pytanie, jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    news.ett.com.ua

    pzdr
    Tmek

  • 10. Data: 2012-11-05 10:38:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    nowak.jan <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > umowę bo inaczej czekają mnie męki piekielne i wszysto co najgorsze,
    > także mam do Was pytanie, jaki serwer działa chociaż "jakotako"?

    Napisz na priv, dam ci dostęp.

    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/