eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNOKIA 112 - problemNOKIA 112 - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "husband" <h...@h...de>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: NOKIA 112 - problem
    Date: Thu, 20 Dec 2012 19:14:51 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 44
    Message-ID: <50d3559a$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-185-38-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1356027290 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1307 82.143.185.38:1507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1039737
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    posiadam sluchawke BT IQUA Essence BHS-316 ktora przez ostatnie 2 lata
    swietnie pracowala z Nokia E51, Mototola K1, EX-115, Hyundai MD-B125 i dwoma
    innym telefonami firmy NOKIA (nie moje).

    Jakies 2 tygodnie temu zakupilem nowke NOKIE 112. Kilka dni temu sparowalem
    telefon ze sluchawka i podczas korzystania w sluchawce rozlegalo sie
    kilkukrotne pikniecia co jakis czas. Mysle sobie - trzeba naladowac bo akku
    slabe. Po naladowaniu, na nastepny dzien zestawilem polaczenie miedzy IQUA a
    112. Okazalo sie, ze co 10 sekund rozlega sie kilkukrotne pikniecie ktore
    jest bardzo denerwujace i w tym czasie zanika glos rozmowcy. Stwierdzilem,
    ze sluchawka sie psuje.. ale tkniety przeczuciem sparowalem niezwlocznie
    sluchaweczke z modelem E51 i EX-115, MD-B125. Wszystko dzialalo pieknie.
    (Zmiany ustawien w opcjach telefonu nie przyniosly poprawy dzialania)

    Serwis producenta zalecil sprawdzenie (we wlasnym zakresie) sluchawki m-ki
    NOKIA. Z rozmowy wynikalo, ze producent nie daje zadnej gwarancji na
    dzialanie akcesoriow, ze sluchawka innego producenta moze dzialas ale nie
    musi. Oczywiscie na stronie nokia.pl przy modelu 112 brak jest odpowiedniej
    informacji, ze wbudowany bluetooth jest bardzo wybredny i moze nie dzialac
    ze wszystkimi urzadzeniami. Wyglada na to, ze w modelu 112 zastosowano jakis
    low-cost'owy modul BT ktory nie radzi sobie ze sluchawka innego producenta.
    Oczywiscie, sparowana sluchawka NOKIA model BH-112 i 118 dzialaly bez
    zadnych problemow.

    Serwis umywa rece. Co najwyzej moga sprawdzic poprawnosc dzialania modulu.

    Co radzicie?

    a) jak zareklamowac produkt przy zalozeniu, ze w budzecie nie ma +100zl na
    nowa sluchawke m-ki NOKIA ( nie chce tez rzucac w kąt sprawnej sluchaweczki
    iqua)

    b) czy mozna cos pokombinowac z ustawieniami? (serwis twierdzi ze nie mam
    zadnego pola manewru).

    Oczywiscie, serwis nie wystawi pisma, ze 112 dziala tylko z firmowymi
    produktami NOKIA. twierdza, ze wina lezy po stronie sluchawki a nie
    telefonu.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: