  • 41. Data: 2004-02-25 09:59:37
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "M. Tankard" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c1giam$n6v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak się coś komuś opłaca, to zazwyczaj to robi. Jezli nie robi rzeczy,
    > które się opłacają, to zrobią to inni a on zbankrutuje - i więcej niec
    > nie powinno mieć znaczenia.

    Michał, proszę, nie twórzcie tutaj razem z Vaharą jakiejś wirtualnej
    rzeczywistości...
    Wiesz doskonale, że w kwestii ostatniej mili TP SA jest praktycznie
    monopolistą. I wiesz doskonale dlaczego nie dzierżawi pętli lokalnej na
    normalnych zasadach. Wiesz ? Odnoszę wrażenie, że wiesz, tylko uprawiasz
    niepotrzebną propagandę. Jeśli chcesz, to możemy zająć się roztrząsaniem
    zagadnień zwiazanych z kosztami pętli lokalnej, a ceną jej dzierżawy,
    wysokością abonamentu telefonicznego i abonamentem za usługę Neostrada.
    Robiłem to już z ludźmi z UOKiK dwa czy trzy lata temu, więc mogę to zrobić
    jeszcze raz w tej chwili. Tylko, że uważam to za niepotrzebną stratę czasu,
    bo każdy może to zrobić na własny użytek i wyciągnąć stosowne wnioski.

    Z#

  • 42. Data: 2004-02-25 10:16:42
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

    > chyba nie
    > wyobrazasz sobie ze ktos teraz bedzie warszawe rozkopywal zeby
    > niezalezna kanalizacje kablowa klasc?

    Ale ta Twoja odpowiedź to chyba nie do mnie ?? :)

    Z#

  • 43. Data: 2004-02-25 11:48:40
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Czy kiedy IDEA wchodziła na rynek z ogólnopolską siecią, to Era i Plus też
    > powinny jej udostępnić maszty i trakty radiowe?

    Teraz to już naprawdę bzdurzysz waść.
    Primo - Idea wchodząc Polskę z GSM miała juz sporo masztów i traktów z
    powodu istniejącej sieci NMT450i. Musieli trochę dobudować, ale nie musieli
    budować od zera.
    Secundo - jest wiele miejsc, gdzie na jednym maszcie wiszą anteny wszyskich
    GSM-owców; mało tego zdarzają sie miejsca, gdzie z jednych i tych samych
    anten idzie dwóch operatorów.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 44. Data: 2004-02-25 14:41:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Feb 2004 10:25:59 +0100, w <k4746g6gbp50$.dlg@vahanara.pl>, Janusz -
    Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(-a):

    > Czy kiedy IDEA wchodziła na rynek z ogólnopolską siecią, to Era i Plus też
    > powinny jej udostępnić maszty i trakty radiowe?

    Twoje bzdurzenie sięga absolutnego zenitu :)

    PS. Sieci komórkowe mają zakaz udostępniania konkurencji swoich urządzeń,
    właśnie po to każdy musiał wybudować się od 0.

    PS2. W sieciach kom. akurat jest w miarę zdrowa konkurencja, dlatego tam musisz
    się rozbudowywać by nie zginąć, w stacjonarnych nie ma tak lekko.

  • 45. Data: 2004-02-25 18:31:50
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek)

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:

    >Czy kiedy IDEA wchodziła na rynek z ogólnopolską siecią, to Era i Plus też
    >powinny jej udostępnić maszty i trakty radiowe?

    zapomniales o wiezach koscielnych i wysokich blokach.... :)
    róznica jest taka, ze operator GSM mogl sie dogadac ($$$) z proboszczem,
    czy spoldzielnia mieszkaniowa i dzierzawic miejsce na wysoko umieszczonym
    elemencie architektury... moze gdyby kanalizacja techniczna nalezala
    do proboszczów, czy spóldzielni mieszkaniowych, w kwestii dzierzawek
    panowalby ten sam wolny rynek ? :)

  • 46. Data: 2004-02-25 19:13:26
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość
    <n...@4...com>

> [...]
    > PS2. W sieciach kom. akurat jest w miarę zdrowa konkurencja, dlatego tam musisz
    > się rozbudowywać by nie zginąć, w stacjonarnych nie ma tak lekko.

    Poddaje się przy tej filozofii Kalego.
    Rozbudowa własnej bazy w sieciach GSM jest w porządku.
    Ale podobna rozbudowa infrastruktury internetowej jest już zła (bo należy
    się za darmo)?

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 48. Data: 2004-02-25 19:13:27
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to eik wek posłał(a) w świat wiadomość
    <4...@n...ipartners.pl>

    > róznica jest taka, ze operator GSM mogl sie dogadac ($$$) z proboszczem,
    > czy spoldzielnia mieszkaniowa i dzierzawic miejsce na wysoko umieszczonym
    > elemencie architektury...
    Netia też ma trakty radiowe, podobnie jak operatorzy GSM.
    Powtarzam: Netia ma nawet pociągnięty kabel na moje piętro. Tylko diurę w
    ścianie z korytarza do mieszkania wywiercić.
    A Chello nawet dziury nie musi wiercić, bo ich kabel biegnie pod szafą
    równolegle do telefonicznego z TP.

    > moze gdyby kanalizacja techniczna nalezala
    > do proboszczów, czy spóldzielni mieszkaniowych, w kwestii dzierzawek
    > panowalby ten sam wolny rynek ? :)
    O tak, proboszcz by Diabła Tepsańskiego wodą święconą odegnał. :-)

  • 47. Data: 2004-02-25 19:13:27
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to Tomasz Śląski posłał(a) w świat wiadomość
    <c1i231$86k$1@sunflower.man.poznan.pl>

    > Teraz to już naprawdę bzdurzysz waść.
    > Primo - Idea wchodząc Polskę z GSM miała juz sporo masztów i traktów z
    > powodu istniejącej sieci NMT450i.
    O, to tak, jak z UPC.
    Kiedy UPC kupowało śląską kablówkę (już nie pamiętam jak się nazywała) też
    sporo mieszkań było okablowanych.

    > Musieli trochę dobudować, ale nie musieli
    > budować od zera.
    Znów, jak UPC. Tyle, że Chello w mojej dzielnicy w najbliższym czasie nie
    jest nawet planowane.

    > Secundo - jest wiele miejsc, gdzie na jednym maszcie wiszą anteny wszyskich
    > GSM-owców; mało tego zdarzają sie miejsca, gdzie z jednych i tych samych
    > anten idzie dwóch operatorów.
    I...?
    Energis i Pro Futuro nie potrafią się dogadać wzorem GSMowców?

  • 49. Data: 2004-02-25 19:40:44
    Od: Bartlomiej Korupczynski <b...@w...klolik.i-to-tez.org>

    Janusz - Vahanara (v...@o...gapp.pl) napisal(a) niegdys w
    wiadomosci:

    > Nastal nam piekny 25 luty 2004 roku,
    > kiedy to Radoslaw Poplawski poslal(a) w świat wiadomośc
    > <n...@4...com>

    > Poddaje sie przy tej filozofii Kalego.
    > Rozbudowa wlasnej bazy w sieciach GSM jest w porządku.
    > Ale podobna rozbudowa infrastruktury internetowej jest juz zla (bo
    > nalezy sie za darmo)?

    Bo sieci komorkowe budowaly sie za wlasne pieniadze a nie jak TPSA
    ktora byla na garnuszku panstwowym? Bo TPSA jest tym samym na *duzo*
    lepszej pozycji niz inni operatorzy ktorzy musza sie budowac od zera?
    Bo studzienki telekom. bedace we wladaniu TPSA (ktore wg mnie powinny
    byc wlasnoscia np. gmin) sa dla TPSA swietym graalem? Bo TPSA
    wszystkich traktuje wszystkich operatorow jako podrzednych? Wreszcie
    - bo sieci komorkowe nie robia takich chorych akcji w stosunku do
    innych operatorow?

    Mowisz ze infrastruktura nie nalezy sie za darmo - ale TPSA wlasnie
    za darmo ja otrzymala. Jakies wnioski?

    Panstwo zle zrobilo... oj baaaaaardzo zle. Tak sie wlasnie konczy
    pazernosc (urzednikow).

  • 50. Data: 2004-02-25 19:56:36
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Tue, 24 Feb 2004 22:57:16 +0100, "M. Tankard" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Nieważne - państwo, które było właścicielem tepsy sprzedało ją z całym
    >jej majątkiem.

    No a ja się pytam: co z tego? Państwo sprzedało tepsę i wszyscy
    zadowoleni? Wczoraj firma państwowa, dziś prywatna. Znaczy się:
    wczoraj mieliśmy komunizm, dziś mamy kapitalizm i wolny rynek, tak?
    A skoro mamy dziś wolny rynek, to "niech inni nie narzekają, bo też
    mogą budować, a jak tego nie robią to ich wina".
    Co za bzdura.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.