    From: CC <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: NASK szantazuje i wyludza kase
    Date: Tue, 24 Aug 2004 13:09:32 +0200

    Witam,

    Kilka dni temu zamiescilem na kilku grupach dyskusyjnych info ze
    szukam
    ludzi oszukanych przez NASK.

    Chodzi o to ze NASK chcial wyludzic ode mnie kase, poniewaz im nie
    zaplacilem to skierowali pozew do sadu.
    Maja pecha bo ja zajmuje sie naruszeniami praw obywatelskich,
    przekretami,
    etc. Jestem zalozycielem ruchu "Obywatelskie nieposluszenstwo" - w
    1999 r
    uruchomilem serwis http://obnie.w.interia.pl
    o...@i...pl

    Kilka dni temu zlozylem sprzeciw do pozwu i czekam na rozwoj wypadkow.
    Rownolegle poszukuje ludzi ktorzy zostali oszukani przez NASK lub
    innych
    ktorzy chca przylaczyc sie do akcji zeby zlozyc
    zbiorowy pozew do sadu o zwrot wyludzonej kasy i o odszkodowanie.

    Prosze o kontakt osoby zainteresowane.

    Pozdrawiam,

    CC