  • 1. Data: 2009-07-15 10:33:49
    Temat: N97- powiadomienie o sms
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    1. Czy da sie jakos zmusic te komorke aby po tym jak odbierze sms'a
    informowala mnie o tym w jakis bardziej widoczny sposob niz podwojnym
    mrugnieciem bialym swiatelkiem co 10 sekund?

    2. Czy da sie jakos zmusic te komorke aby wyswietlala nazwy plikow video a
    nie miniaturki (ktore sa takie same dla kazdego pliku z filmem).

    Poza tym to calkiem fajna zabawka jest :-)

    Dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2009-07-15 11:42:42
    Temat: Re: N97- powiadomienie o sms
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:33:49 +0100, Polon napisał(a):

    > Poza tym to calkiem fajna zabawka jest

    No to już się pochwaliłeś.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-07-15 20:28:24
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Polon pisze:
    > 1. Czy da sie jakos zmusic te komorke aby po tym jak odbierze sms'a
    > informowala mnie o tym w jakis bardziej widoczny sposob niz podwojnym
    > mrugnieciem bialym swiatelkiem co 10 sekund?

    Znajdź jakiś program na Symbiana o powiadamianiu, to załatwi sprawę

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-07-15 20:46:38
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

> [...]

    > informowala mnie o tym w jakis bardziej widoczny sposob niz podwojnym
    > mrugnieciem bialym swiatelkiem co 10 sekund?

    Np. freewareowy Total Patrol powinien ci wystarczyć.
    Sygnały do SMS, połączeń, czy rozładowanej lub naładowanej baterii.
    (Na pewno działa na 5800 i i8910)

    > Poza tym to calkiem fajna zabawka jest :-)

    A mimo to u mnie przegrała z i8910 HD ;)
    --
    igor

  • 5. Data: 2009-07-16 09:38:16
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Pieknie dziekuje za odpowiedzi!

    Polon

  • 6. Data: 2009-07-16 09:46:12
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > A mimo to u mnie przegrała z i8910 HD ;)

    A dlaczego zdecydowales sie na ten telefon?

    Polon

  • 7. Data: 2009-07-16 22:14:41
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 10:46:12 +0100, Polon napisał(a):

    > A dlaczego zdecydowales sie na ten telefon?

    *Poza* moimi standardowymi wymaganiami - wśród kilku kandydatów wygrał
    dużym i wręcz oszałamiającej jakości ekranem, całkiem przyzwoitym aparatem
    foto i dobrym video. Naprawdę niezła prędkość systemu. Do tego nie planuję
    nadmiernie eksperymentować z softem, więc Windows (konkretnie TouchHD)
    miało dla mnie więcej przywar niż zalet.
    Na dobrą sprawę to któryś z S-class LG też wystarczyłby mi, gdyby miał
    *dobrą* przeglądarkę no i duużo większy ekran.
    W N97 kusząca (ale mi chyba niepotrzebna) mogłaby być tylko sprzętowa
    klawiatura.

    Dlatego nawet jakoś przebolałem tę paskudną ramkę. ;)
    --
    igor