  • 1. Data: 2011-09-24 18:18:45
    Temat: N8 i trójka prez internet
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Udało sie komus słuchać radiowej trójki przez internet na Nokii (albo
    czymkolwiek innym, mi sie akurat na N8 nie udało)?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2011-09-24 18:43:05
    Temat: Re: N8 i trójka prez internet
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ghost" napisał:

    > Udało sie komus słuchać radiowej trójki przez internet

    Po co? My mamy radyjka FM. Nie wszyscy, co prawda ;>

    > na Nokii (albo czymkolwiek innym, mi sie akurat na N8 nie udało)?

    Mi na iPhone też nie.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-09-24 19:11:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Po co? My mamy radyjka FM. Nie wszyscy, co prawda ;>

    Ściekawości czemu nie dziala, bo jakies rmfy owszem tak.

    > Mi na iPhone też nie.

    No wlasnie.

  • 4. Data: 2011-09-24 20:13:09
    Od: osiek <o...@g...pl>

    JoteR pisze:

    > Po co? My mamy radyjka FM. Nie wszyscy, co prawda ;>

    > Mi na iPhone też nie.
    >
    > JoteR
    przed chwilą sprawdziłem. Trójka bez problemu się odtwarza.
    iPhone 3G

  • 5. Data: 2011-09-24 21:38:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ghost" napisał:

    > No wlasnie.

    Mam niejasne podejrzenia, że jedną z przyczyn może być fakt, że nie mam
    iPhone i jak ostatni żebrak muszę ciułać jakieś nędzne 98,8 MHz, zamiast jak
    biały człowiek pławić się w gigahercach, tylko po to, aby usłyszeć w
    słuchawkach te kilka kiloherców. To niedopuszczalne, muszę się oflagować.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-09-25 06:40:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > przed chwilą sprawdziłem. Trójka bez problemu się odtwarza.
    > iPhone 3G

    Jakie polaczenie mu wpisales?

  • 7. Data: 2011-09-25 06:53:19
    Od: osiek <o...@g...pl>

    http://polskieradio.pl/st/program3M.asx

  • 8. Data: 2011-09-26 19:07:30
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Ghost (g...@e...pl)
    in news:j5l71b$e0j$1@mx1.internetia.pl

    > Witam,
    >
    > Udało sie komus słuchać radiowej trójki przez internet na Nokii
    > (albo czymkolwiek innym, mi sie akurat na N8 nie udało)?

    Na Androida i iOS zrobili programik: http://tinyurl.com/6k8wlfy
    ale przynajmniej na Androida jest wiele innych obsługujących Polskie
    Radio.
    Symbiana jak zwykle olano.

    Ja kiedyś Polskiego Radia na Symbianie słuchałem programem CorePlayer.
    Jakoś tam działało.

    Pozdrawiam,
    MSz