  • Data: 2009-10-30 22:16:53
    Temat: N5630 opinie? a może i7110 lub G900?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    ostatnio moja E51 zwiesza się regularnie po każdorazowym zaniku zasięgu,
    rozłącza rozmowy itp., a że zmęczony jestem walkami z serwisem pomyślałem o
    zmianie na 5630, jakoś mi się spodobał ten telefon,
    zastosowania? porozmawiać, wysłać smsa, czasem zrobić zdjęcie jakichś
    elementów automatyki w szafach sterowniczych [tu E51 jest tragiczna],
    oczywiście _nie będę_ słuchał na niej muzyki :-)
    pytanie do Was jakie wrażenie sprawia ta 5630? obudowa, menu, itd, jest
    szansa że nie będzie się wieszał? i pytanie o głośność/jakość rozmów, ważne
    jest to dla mnie o tyle że czasem muszę pogadać w "warunkach przemysłowych"
    i E51 z jej cichym głośnikiem jest utrapieniem wówczas,
    w telefonie korzystam też czasem z notatek, kalendarza /przypomnienia,
    urodziny itd/,
    rozważam też Samsunga i7110 /nie miałem w ręce ale klawiatura chyba nie
    będzie mi odpowiadać ze względu na swoją 'płaskość' i SE G900, [ale
    chciałbym uniknąć szoku zmiany marki i filozofii producenta w związku z
    tym],
    dzięki za podpowiedzi,
    brat