  • 61. Data: 2009-12-14 19:26:46
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    Cavallino pisze:

    > To było pytanie retoryczne.
    > Tobie przyznałem rację, jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś.

    Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+ lub kibicami piłki
    nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co gorsza nie macie htpc
    to jesteście idiotami w jego rozumowaniu? Przecież to egoista.

    Jingiel

  • 62. Data: 2009-12-14 21:28:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+

    Błąd.
    Polsat również ma sens, cenowy.

    > lub kibicami piłki nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co
    > gorsza nie macie htpc to jesteście idiotami w jego rozumowaniu?

    Z htpc to trafiłeś kulą w płot.
    Rok temu to miało sens, teraz już sam bym nie kupił.

    >Przecież to egoista.

    Zakłamanie coponiektórych ma być lepsze?

  • 63. Data: 2009-12-14 22:00:36
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    grup dyskusyjnych:hg52vf$9io$...@n...onet.pl...

    > PLONK

    Jeszcze siebie byś splonkował bo drugiego takiego buca to ze świecą szukać
    na usenecie.

    PS: liczę na PLONKa, chyba, że się boisz...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 64. Data: 2009-12-14 22:02:30
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+ lub kibicami piłki
    > nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co gorsza nie macie htpc to
    > jesteście idiotami w jego rozumowaniu? Przecież to egoista.

    Nie egoista tylko zwykły buc ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 65. Data: 2009-12-14 22:04:14
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    grup dyskusyjnych:hg530v$9n0$...@n...onet.pl...

    > Pyskować to sobie dzieciaki możecie swojemu tatusiowi.
    > PLONK

    PLONKUJ wszystko wg. wzorca '.*' zostaniesz bogiem USENET'u :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 66. Data: 2009-12-14 22:05:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:

    > PS: liczę na PLONKa, chyba, że się boisz...

    LOL
    Ciebie?

  • 67. Data: 2009-12-14 22:06:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:hg6cr5$bei$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > grup dyskusyjnych:hg530v$9n0$...@n...onet.pl...

    > PLONKUJ wszystko wg. wzorca

    Nie.
    Tylko kretynów to czeka.
    Ale Ty mnie bawisz, więc jeszcze poczekam.

  • 68. Data: 2009-12-15 08:45:29
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    Użytkownik "wilu" <c...@r...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no i trzeba pamiętać,o wyłączeniu opcji dodatkowej (chyba o ile dobrze
    > pamiętam Picture Box)

    automatycznie jest wyłączana, aby została trzeba zadzwonić i poprosić :)

    pozdrawiam
    LEHKO

  • 69. Data: 2009-12-15 08:46:58
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:hg6d7r$ojt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie egoista tylko zwykły buc ;)

    U Was może i buc. U nas na takich mówi sie ciul.

    ---------
    Pozdrawiam
    zor

  • 70. Data: 2009-12-15 12:28:23
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-14 11:10, Cavallino pisze:

    > PLONK

    Jesteś niesamowity, najpierw ubliżasz człowiekowi, objeżdżasz mu rodzinę
    ( ja nie mam C+, też się sportem nie interesuje, też mi współczujesz? )
    Gdy gościu odpowiada Ci na zaczepki to dajesz mu PLONK'a. Mam pytanie:

    co na to Twój psychiatra? Nie zaleca przypadkiem izolacji od społeczeństwa?
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |