  • 51. Data: 2009-12-14 10:10:56
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MiszMasz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hg4r76$mds$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Współczuć to "tobie" trzeba pacanie.

    PLONK

  • 52. Data: 2009-12-14 10:11:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zeeltom" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > A mnie już wcześniej wydał sie gburem i kawałkiem ciula.

    Pyskować to sobie dzieciaki możecie swojemu tatusiowi.
    PLONK

  • 53. Data: 2009-12-14 10:12:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Dwa dni temu w innym wątku przepraszałeś za nieodpowiednie zachowanie w
    > stosunkun do starszej kobiety - chyba Klientki.

    Kłamiesz debilu, a jak nie rozumiesz co do czytasz, to już swój problem, nie
    musisz nim epatować grupy.

  • 54. Data: 2009-12-14 11:47:50
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:hg4ojg$9hd$1@news.onet.pl...

    > Jak najbardziej.

    Spisz w szaliku?
    Chodzisz na ustawki?

    --
    Cyneq

  • 55. Data: 2009-12-14 12:10:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cyneq" <c...@n...com> napisał w wiadomości news:

    > Spisz w szaliku?
    > Chodzisz na ustawki?

    Nie, a wręcz przeciwnie.
    Kibolia mnie nie interesuje, w takim przypadku telewizja byłaby zbędna, jako
    że nie relacjonuje takich wydarzeń.
    Zresztą nie chodzi tylko o piłkę, bo koszykówka, żużel, hokej czy Formuła 1
    to kolejne sporty których w N nie uświadczysz.

  • 56. Data: 2009-12-14 13:51:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zresztą nie chodzi tylko o piłkę, bo koszykówka, żużel, hokej czy Formuła
    > 1
    > to kolejne sporty których w N nie uświadczysz.

    Formuły 1 w C+ też raczej nie od paru ładnych lat. /wyłączając przekazy FTA/

  • 57. Data: 2009-12-14 13:57:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Formuły 1 w C+ też raczej nie od paru ładnych lat. /wyłączając przekazy
    > FTA/

    Masz rację, akurat F1 jest w Polsacie.
    Również nie w N.
    Więc po co to oglądać?

  • 58. Data: 2009-12-14 16:04:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Masz rację, akurat F1 jest w Polsacie.
    > Również nie w N.
    > Więc po co to oglądać?

    Ale po co mnie pytasz, nie o tym pisałem.

  • 59. Data: 2009-12-14 18:49:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale po co mnie pytasz, nie o tym pisałem.

    To było pytanie retoryczne.
    Tobie przyznałem rację, jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś.

  • 60. Data: 2009-12-14 19:10:50
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Zaraz się dowiesz (tak jak ja parę razy) że jeszcze Discovery HD. ;-)

    i tvnHD i TVPHD i Discovery WildHD
    ale na co to komu kto ma cyfrę z dekoderem za 1 gr

    AA