  • 1. Data: 2009-12-15 13:15:11
    Temat: Myszka - co wybrać?
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    Dwie możliwości: Albo Logitech schodzi na psy albo moje zdolności
    destrukcyjne wzrosły. Kiedyś miałem Logitecha, takiego czarnego, OEM i
    był nie do zdarcia. Rewelacyjna mysz. Poszła do ludzi ze starym kompem.
    Teraz używam Logitecha Laser G5 w którym padło kółko (sporo używam), w
    miedzyczasie używałem innego logitechowego OEM-a w którym z kolei padł
    lewy klawisz. Musze nabyc coś nowego i teraz pytanie: Co? ma być wygodne
    i nie do zdarcia. Logitecha chyba raczej odpuszczę, nie sądze abym
    dostał coś lepszego od G5 dlatego zwróciłem się w stronę produktów
    Steelseries i Razer. Co polecacie? jaki model i dlaczego akurat ten?
    Zastosowanie to będzie głównie net, obróbka zdjęć i gry - zwłaszcza FPS...

    P.S. Gratulacje z okazji zajechania G5 już odbierałem :)
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"