  • 21. Data: 2023-11-04 21:15:13
    Temat: Re: Nic Ci nie odpisałem. Nie musisz już. Dużo zdrowia życzę
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 22. Data: 2023-11-04 21:15:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 23. Data: 2023-11-05 10:27:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 21:15:13 +0100, _Master_

    Wiem że byś chciał mieć spokój i snuć dalej te swoje brednie, ale nic z
    tego. Jak nie chcesz żebym ci odpisywał, konfederacka antypolska mendo, to
    po prostu przesań pisać.

    Swoją drogą, musiałeś być w moskwie na tym samym szkoleniu razem ze swoim
    kochasiem męcenem -- jemu też można sikać na łeb, a ten nawet nie
    zaprzeczy, nie zripostuje, tylko dalej się głupkowato uśmiecha.

    Cytuj, cytuj, lepiej się utrwali. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2023-11-05 11:50:31
    Temat: Twój opór jest bezcelowy. Z automatem nie wygrasz. Zapytaj Runta
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 25. Data: 2023-11-05 12:16:26
    Temat: Re: Myjk w całej okazałości
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.11.2023 o 15:35, _Master_ pisze:

    > Lubię patrzeć jak wylewają bluzgi które potem będą czytać ich dzieci ;)
    >
    > Tak. Mam dziecko które wie co piszę i często dyskutujemy sobie
    > dlaczego lewackie poglądy choć sprzeczne wewnętrznie i prowadzące do
    > degeneracji i upadku społeczeństw a dłuższą metę, mają nadal tylu
    > zwolenników. ;-)

    A sam co jemu pokazujesz za wzór cnót wszelakich? I chyba nie jest to
    faszyzująca Konfa?

  • 26. Data: 2023-11-05 12:30:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 12:16, Trybun pisze:
    > I chyba nie jest to faszyzująca Konfa?

    O Twojej tolerancji dla innych poglądów dużo mówi użycie słowa "faszyzująca"

    Wyobraź sobie że są ludzie którzy nie przyjmują nowoczesnej narracji że
    wszystko co nie progresywne i postępowe to faszystowskie.

    Dałeś sobie wmówić propagandowe uproszczenie i nim żyjesz.

    Myśl samodzielnie i bądź tfuuuuudemokratą ;0-)

  • 27. Data: 2023-11-05 12:33:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Uważam że dzień wolności podatkowej nie musi przypadać w połowie roku,
    władza samorządowa lokalna to DOBRO i każdy człowiek na każdym stopniu
    rozwoju ma prawo do życia.

    To jest faszystowskie?

    Jakie Ty masz poglądy na w tych trzech kwestiach?

  • 28. Data: 2023-11-05 12:42:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 11:50:31 +0100, _Master_

    > Re: Twój opór jest bezcelowy.
    > Z automatem nie wygrasz.

    Ależ piękna projekcja :D
    https://www.youtube.com/watch?v=rtEaR1JU-ps

    > Zapytaj Runta

    Przecież to ty, debilu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2023-11-05 12:50:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Nov 2023 12:30:24 +0100, _Master_

    > O Twojej tolerancji dla innych poglądów dużo mówi użycie słowa "faszyzująca"

    Napisał ruski troll, który wszystkich od faszystów (europejskich) wyzywa.
    Przypadkowo dokładnie tak samo jak wybrzmiewa narracja twoich ruskich
    kolegów. Czyli znowu projekcja. Niezła beka.

    > Wyobraź sobie że są ludzie którzy nie przyjmują nowoczesnej narracji że
    > wszystko co nie progresywne i postępowe to faszystowskie.

    Oczywiście, bo trwanie przy kopalinach, co ty i twoja konfedera by chciała,
    w tym przy paliwach i gazie od putina i turbanów, jest postępowe i
    progresywne, bo przecież 100 lat zależności to jeszcze mało.

    > Dałeś sobie wmówić propagandowe uproszczenie i nim żyjesz.
    > Myśl samodzielnie i bądź tfuuuuudemokratą ;0-)

    Bueheheh, masz takie wielkie klapy na oczach że nic nie widzisz.
    Następnym razem sprawdź kogo kopiesz, ruski bocie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2023-11-05 13:03:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-05 o 12:50, Myjk pisze:
    > Bueheheh, masz takie wielkie klapy na oczach że nic nie widzisz.
    > Następnym razem sprawdź kogo kopiesz, ruski bocie.

    Bo widzisz...

    Ja nie mam uprzedzeń osobistych.

    Wytykam używanie wytrychu "faszyzm" wszystkim.

    Nie pochlebiaj sobie

    PS. Mam pewność że w przyszłym roku jak mój syn pójdzie na wybory nawet
    jeśli zagłosuje na lewicę (bo ma teką tendencję) to będzie wiedział co
    robi i co wybiera i jakie ma alternatywy.
    I nie zrobi tego mnie na złość.

    Zauważam że większość tych co głosowali na trzecią drogę nie zdawali
    sobie sprawy co zrobili