    From: Jasko Bartnik <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Muzyczny telefon
    Date: Sat, 6 Mar 2010 05:15:14 -0800 (PST)

    Witam.

    Chyba bardziej z ciekawości niż chęci natychmiastowego zakupu chciałem
    Grupę podpytać o muzyczne telefony. Pod pojęciem "muzyczny" wcale nie
    rozumiem obsługi RDS w radiu, pierdyliona guzików do przewijania,
    odtwarzania i czego tam jeszcze, czy też jakichś systemów True Bass
    Maxi Ultra Enhancer. Najbardziej zależy mi na "doznaniach muzycznych"
    i raczej zwracam się do ludzi z odpowiednim bagażem doświadczenia w
    tej dziedzinie (słuchanie techno na Nokii to zdecydowanie zbyt mało).
    Do tej pory najlepiej wypadł iPhone, zaopatrzony w całkiem niezły DAC
    Wolfsona... który na pewno pokazałby swoje pełne możliwości, gdyby nie
    ograniczenia samego iPhona. Mile widziane wyjście optyczne na wzór
    iRiver'a.

    Jakieś propozycje? Poza naturalnym dla Polaków "bez sensu, ale po
    co?", bo każdy ma swoje zboczenia... a ja akurat mam zboczenie
    muzyczne :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Bartnik