  • 1. Data: 2010-09-22 17:11:48
    Temat: Motorola WX181 - warto?
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    przeglądam sobie gazetkę promocyjną saturna i dostrzegam w niej, że od 24
    będzie w sprzedaży telefonik Motorola WX181 za 64 PLN. Jako, że telefonu z
    bajerami nie potrzebuję - tylko rozmowy to chętnie bym sobie sprawił
    zapasowy aparacik bo nie wiem ile moja nokia 1208 jeszcze pociągnie.
    W związku z tym proste pytanie - czy ktoś z szanownych grupowiczów miał
    styczność z tym modelem? -> http://www.mgsm.pl/pl/katalog/motorola/wx181/

    czy w ogóle warto brać pod uwagę tanie telefony od Motorolii czy lepiej dać
    sobie spokój z tą firmą?