  • 11. Data: 2010-04-06 19:03:31
    Temat: Re: Montowane presudo xenony albo inne cholerstwo
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Od jakiegos czasu rzuca sie w oczy (bo jak to inaczej nazwac ;P) wysyp
    > pojazdow ze zmodyfikowanym oswietleniem.
    > Zmodyfikowanym mam na mysli takie gdzie barwa swiatla przypomina te
    > xenonowe (nie pamietam temp barwowej) i takie ze wali to wszedzie gdzie
    > popadnie.

    Polska to bogaty kraj, każdy ma w swojej furze kseny, skóre, fele i diody
    led na szpachli.

    Taki to dziwny kraj...Szkoda że Policja rzadko DR zabiera...

  • 12. Data: 2010-04-06 19:59:27
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Pan Piskorz wrote:

    > Nadciąga nowy hit wieśtuningu:
    > - rząd diodowych lamp (niby halogeny) zamontowanych na zderzaku lub
    > rurze auta SUV.

    Swiatla do jazdy dziennej - jak zamontowane zgodnie z przepisami to nie
    widze przeciwskazan , szczegolnie dla oszczednych ktorym nie chce sie
    wymieniac zarowek / placic wiecej za paliwo przez jazde w dzien na
    swiatlach mijania .Sam bym zalozyl jakby mozna bylo kupic jakies ladne za
    rozsadna cene - najlepiej zeby byly montowane zamiast swiatel
    przeciwmgielnych dopasowane do otworow i krzywizny zderzaka

  • 13. Data: 2010-04-06 22:33:48
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 18:21:53 +0200, Lewis napisał(a):

    > Zasada jest prosta jeżeli homologowany xenon to D2R jeżeli lampa bez
    > soczewki D2S jeżeli z soczewką, wszelkie H1 H7 H4 nie maja homologacji na
    > xenon.

    Nie zapominajmy o D1R / D1S oraz D3R/D3S/D4R/D4S :)

  • 14. Data: 2010-04-06 22:48:20
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ALGI" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Nie zapominajmy o D1R / D1S oraz D3R/D3S/D4R/D4S :)

    No dobra nie zapominamy :) DxR DxS :D

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 15. Data: 2010-04-07 06:26:18
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > wymieniac zarowek / placic wiecej za paliwo

    ten szmelc, jak widać, psuje się i paćka błotem przez co średnio spełnia
    rolę,
    oszczędność paliwa i koszt żarówek nie przekroczy kosztu takiej badziewnej
    lampy

    > swiatlach mijania .Sam bym zalozyl jakby mozna bylo kupic jakies ladne za
    > rozsadna cene

    chodziło mi o dodatkowe reflektory zamontowane na dużym aucie, gdzie zamiast
    żarówek są diody
    P.

  • 16. Data: 2010-04-07 21:33:11
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > Polska to bogaty kraj, każdy ma w swojej furze kseny, skóre, fele i diody
    > led na szpachli.
    >
    > Taki to dziwny kraj...Szkoda że Policja rzadko DR zabiera...

    Dzis wracajac z pracy DC Bemowo-Ursynow odnotowalem 3 takie pojazdy z
    czego niestety jeden kutach jakims Chevy WN cos tam jechal dosc dlugo za mna
    :( masakra.

    PZDr
    Adam

  • 17. Data: 2010-04-08 15:14:40
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 19:03:31 +0200, mirek napisał(a):

    > Polska to bogaty kraj, każdy ma w swojej furze kseny, skóre, fele i diody
    > led na szpachli.
    >
    > Taki to dziwny kraj...Szkoda że Policja rzadko DR zabiera...

    Zależy od policjanta, sąsiad i jego syn w swoich samochodach mieli pseudo Xenony,
    chwalili się że super świecą i jest cud, miód, malina.
    Ostatnio jednak przy garażu podczas luźnej dyskusji zauważyłem że już nie mają
    Xenonów,
    zapytałem się jaki jest powód. Okazało się, że jednak miski się przyczepili i kazali
    wymieniać żarówki na miejscu albo zabierają dowód. Więc mam nadzieję że idzie na
    lepsze.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 18. Data: 2010-04-08 21:57:09
    Od: "mirek" <a...@S...com>

> [...]
    > przyczepili i kazali
    > wymieniać żarówki na miejscu albo zabierają dowód. Więc mam nadzieję że

    Oby tak było bo wszystko zdzierże, ale te zenony w deszcz po prostu nie
    mogę...

    p.

  • 19. Data: 2010-04-09 22:50:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 21:57:09 +0200, mirek napisał(a):

    > Oby tak było bo wszystko zdzierże, ale te zenony w deszcz po prostu nie
    > mogę...

    Natomiast ja bym chciał żeby zawsze rano była mgła, bo wtedy kierwocy z
    zeonami mają problemy. Widziałem już paru jak musiało stać na poboczu i
    myśleli że czyszczenie szmatą coś da.

  • 20. Data: 2010-04-12 12:13:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-06 18:26, Pan Piskorz pisze:

    > Nadciąga nowy hit wieśtuningu:
    > - rząd diodowych lamp (niby halogeny) zamontowanych na zderzaku lub
    > rurze auta SUV.

    Buhahaha, najlepsze jest to że wieśniaki z audi A6 sobie montują takie
    rzędziki ledów :D

    Ostatnio tego pełno się pojawiło na drogach... Co za buractwo!

    A Ci co mają xZenony wstawione w zwykłe lampy to po prostu głupie cwele!
    Ostatnio w środku nocy w trasie przywaliłem takiemu drogowymi prosto w
    ślepia. Niech wie, że tak razi że nie da się jechać. A nie daj boże
    spadnie deszcz i te zenony się odbiją jeszcze od asfaltu!! Naprawdę nic
    wtedy nie widać, nie wspominając o tym, że można kogoś nie zauważyć
    idącego na poboczu... :/