  • Data: 2009-10-17 16:08:02
    Temat: Monoblock, pytanie teoretyczne
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja jest nastepujaca:
    Czasza offset 85cm, konwerter monoblock, ustawione na Hotbird i Astra.
    W mojej miejscowosci, wg. http://www.dishpointer.com/ kat skrecenia (skew)
    konwertera wynosi:
    Hotbird: 7.2° w prawo
    Astra: 9.7° w prawo
    Moj konwerter ma nieruchome promienniki.
    I pytanie:
    Czy skrecenie calej czaszy o kat powiedzmy 8° spowoduje zwiekszenie
    procentowej mocy podawanej przez tuner dla obu satelit?
    W tej chwili przy konwerterze ustawionym poziomo mam ok. 70% poziomu sygnalu
    dla obu satelit.
    Nie mam zadnych "problemow" z odbiorem, pytanie zadaje z czystej ciekawosci
    ;)

    pozdrawiam, wk