  • 1. Data: 2009-12-04 06:12:14
    Temat: Monitor się nie budzi???
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    Od pewnego czau coraz częściej zdarza mi się, że przy uruchomieniu komputera
    nie budzi się monitor i słychać, że komputer nie ładuje systemu dalej. Muszę
    wyłączyć kompa i właczyć ponownie i tak czasem kilka razy aby zaskoczył
    monitor. Czego to wina monitora czy karty graficznej????

    pozdrawiam
    Łukasz.

  • 2. Data: 2009-12-04 06:52:58
    Temat: Re: Monitor się nie budzi???
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Lookasz" napisał:

> [...]
    > dalej. Muszę wyłączyć kompa i właczyć ponownie i tak czasem kilka razy
    > aby zaskoczył monitor. Czego to wina monitora czy karty graficznej????

    Zasilacza lub kondensatorów na płycie głównej!!!111jedenjeden
    O uszkodzonej lub niekontaktującej karcie graficznej BIOS powiadomiłby
    stosownym pikaniem.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-12-04 06:57:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lookasz napisał(a):

> [...]
    > wyłączyć kompa i właczyć ponownie i tak czasem kilka razy aby zaskoczył
    > monitor. Czego to wina monitora czy karty graficznej????

    Wyjmij karte, mocno dmuchnij w gniazdo, przetrzyj styki spirytusem, wloz
    karte i sprawdz co sie dzieje ;)

    j.

  • 4. Data: 2009-12-04 06:58:39
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > Zasilacza lub kondensatorów na płycie głównej!!!111jedenjeden

    oczywiście monitora LCD

    tak wyglądają takie uszkodzone kondensatory
    http://obrazki.elektroda.net/16_1240429627.jpg

  • 5. Data: 2009-12-04 08:08:09
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 4 grudzień (piątek) gdy o godz. 7:12 *Lookasz* napisał(a):

> [...]
    > wyłączyć kompa i właczyć ponownie i tak czasem kilka razy aby zaskoczył
    > monitor. Czego to wina monitora czy karty graficznej????

    To nie włącza Ci sie monitor czy system Ci sie nie ładuje?? bo nie widzę
    związku jednego z drugim, monitor może sie nie włączyć a system i tak sie
    uruchomi...

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 6. Data: 2009-12-04 09:28:50
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lookasz" <l...@p...cutit.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > dalej. Muszę wyłączyć kompa i właczyć ponownie i tak czasem kilka razy aby
    > zaskoczył monitor. Czego to wina monitora czy karty graficznej????

    A nie hibernujesz przypadkiem systemu? Niestety, nawet zestawy Dell-a mają
    problem z wybudzeniem monitora(a może to kwestia karty graficznej?) z S3. Po
    przełączeniu w BIOS-ie na S1 działa poprawnie.

    Damian

  • 7. Data: 2009-12-04 19:15:19
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście monitora LCD
    >
    > tak wyglądają takie uszkodzone kondensatory
    > http://obrazki.elektroda.net/16_1240429627.jpg

    Czyzby Fujitsu-Siemens?

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2009-12-04 21:23:15
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    Użytkownik "freewolny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problem z wybudzeniem monitora(a może to kwestia karty graficznej?) z S3.
    > Po przełączeniu w BIOS-ie na S1 działa poprawnie.

    nie hibermuje... obecny komputer używam od 2 lat a problem zaczął się kilka
    dni temu..

    dzisiaj musiałem włączać i wyłączać ok 5 razy , za 5 razem włączyłem,
    monitor się nie wybudził, komputer po kilku sekundach wyłączył się sam, po
    czym włączyl wraz z monitorem i wszystko poszło

  • 9. Data: 2009-12-04 21:24:02
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    Użytkownik "Chichotek" <z...@y...cy> napisał w wiadomości

    > To nie włącza Ci sie monitor czy system Ci sie nie ładuje?? bo nie widzę
    > związku jednego z drugim, monitor może sie nie włączyć a system i tak sie
    > uruchomi...

    no widzisz a dzieje mi się jedno i drugie.. jak nie włącza mi się monitor to
    też nie ładuje system

  • 10. Data: 2009-12-04 21:25:05
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>