-
1. Data: 2009-08-23 10:14:48
Temat: Monitor - normy - serwis
Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>
http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&
page=1&modelCategoryId=050103&categoryId=050103&pare
ntId=05&modelCodeDisplay=LCD+W2252TQ-PF&model=7#
Mam monitor j.w i niestety ma on pewną wadę, zasilacz buczy jeśli jasność jest
ustawina poniżej 95.
Moje pytanie, czy normy które on spełnia jakoś to precyzują.
Chodzi mi o to, aby w "walce" z serwisem mieć jakieś argumenty ( na razie
jeszcze się do nich nie zgłosiłem ) .
----------------------------------------------
-
2. Data: 2009-08-23 10:17:34
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: "G Nowak" <g...@g...com>
>> http://www.lge.pl/prodmodeldetail.do?actType=search&
page=1&modelCategoryI
>> d=050103&categoryId=050103&parentId=05&modelCodeDisp
lay=LCD+W2252TQ-PF&mo
>> del=7# Mam monitor j.w i niestety ma on pewną wadę, zasilacz buczy
>> jeśli jasność jest ustawina poniżej 95.
>> Moje pytanie, czy normy które on spełnia jakoś to precyzują.
>> Chodzi mi o to, aby w "walce" z serwisem mieć jakieś argumenty ( na razie
>> jeszcze się do nich nie zgłosiłem ) .
Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
--
pozdr
g
-
3. Data: 2009-08-23 11:36:25
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>
Dnia Sun, 23 Aug 2009 11:17:34 +0100, G Nowak napisał(a):
> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
I stracisz gwarancję na wszystko.
--
GLaF
-
4. Data: 2009-08-23 12:38:47
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: "G Nowak" <g...@g...com>
>>> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>> I stracisz gwarancję na wszystko.
Zapewne jesli wyjawi rzeczywisty przebieg wydarzen w serwisie moze sie tak
zdarzyc.
--
pozdr
g
-
5. Data: 2009-08-23 14:05:46
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: Zwolenniczak <t...@y...pl>
G Nowak pisze:
> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza
> "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>
No tak, Polska.
-
6. Data: 2009-08-23 15:47:09
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: "MC" <m...@g...pl>
Użytkownik "Zwolenniczak" <t...@y...pl> napisał w wiadomości
news:h6rj2e$nje$1@mx1.internetia.pl...
>G Nowak pisze:
>
>> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
>> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>>
>
> No tak, Polska.
Prawdopodobnie naprawa zasilacza też polagałaby na jego wymianie. Więc nie
ma róznicy.
-
7. Data: 2009-08-23 18:17:36
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: "Piotrek" <...@...ru>
>> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
>> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>
> No tak, Polska.
wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i
uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic.
jesli nie beda chcieli go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego.
podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG.
problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz
ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie.
upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe
na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej.
wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc
przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna
zmienic.....
uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ?
monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze
wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy
popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go
podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie
moga.
za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz
wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie
klienta.
po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil.
tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....
--
pzdr
piotrek
-
8. Data: 2009-08-23 20:32:52
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>
Dnia Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200, Piotrek napisał(a):
> tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
> wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
> raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....
Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
niepowołanych osób?
--
GLaF
-
9. Data: 2009-08-23 22:10:20
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: "G Nowak" <g...@g...com>
>>> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza
>>> "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>> No tak, Polska.
Znam polskie realia. Kiedys telefon przelezal chyba pol roku z 18
miesiecznego kontraktu w serwisie (po pare tygodni za kazdym razem),
skonczylo petycja do serwisu i szczesliwym usunieciem usterki. Na szczescie
w UK jakos latwiej to idzie.
--
pozdr
g
-
10. Data: 2009-08-24 18:01:04
Temat: Re: Monitor - normy - serwis
Od: "Piotrek" <...@...ru>
> Czyżby monitory LG nie miały żadnych zabezpieczeń przed ingerencją
> niepowołanych osób?
skuteczne uszkodzenie elektroniki nie zostawiajac sladow nie jest obecnie
czyms skomplikowanym :)
--
pzdr
piotrek