  • 41. Data: 2012-12-08 19:42:29
    Temat: Re: Monitor a zdjecia.....
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-07 10:49, quent pisze:

    > Kupiłem kalibrator który jest obsługiwany przez soft do kalibracji, w
    > moim przypadku soft to Eizo ColorNavigotor a kalibrator to Spyder3.
    > AFAIK mogę użyć też np. EyeOne

    Dziękuję za informacje. Właśnie sprawdziłem, że mój ColorMunki Photo też
    jest supportowany :-)

    Jaki masz model monitora? Czy Twoim zdaniem posiada wady? Czy wybierając
    raz jeszcze zdecydowałbyś się na inny model? Jeśli tak, to dlaczego?

  • 42. Data: 2012-12-08 23:19:29
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Jaki masz model monitora? Czy Twoim zdaniem posiada wady? Czy wybierając
    > raz jeszcze zdecydowałbyś się na inny model? Jeśli tak, to dlaczego?

    Mam Eizo ColorEdge CE-240W. Już nie produkowany. Mam go od 5 lat.
    Wady? Na pewno dosyć słabe kąty bo to matryca bodaj MVA, która kąty ma
    gorsze od IPS ale lepiej schodzi z czernią.
    Poza tym nie mam uwag odnośnie świecenia.
    Nie mam jednak porównania z innymi monitorami z wyższej półki więc niewiele
    mogę napisać.

    Pozdr.

  • 43. Data: 2012-12-08 23:45:11
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dziękuję za uwagi. Każda opinia przy tak drogim sprzęcie jest cenna.