  • 1. Data: 2009-08-09 19:12:48
    Temat: Monitor LCD maks 15", cienki
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    Szukam monitora LCD rozmiaru maks. 15" (w proporcji 4:3) ale lepiej 14" czy
    13". Ważne aby był maksymalnie cienki (najlepiej aby zasilacz był wyprowadzony
    z obudowy). Właściwie jedyne co znalazłem to albo przemysłowe ekrany dotykowe
    do montowania w dedykowanych urządzeniach albo ekrany od KVM montowanych w
    szafach rack (takie 1U składane i wsuwane).

    Znacie jakieś normalne (chodzi o cenę) monitory spełniające powyższe założenia?
    Szukam takiego monitora gdyż chcę go sobie wmontować w mebel:

    http://ikeahacker.blogspot.com/2008/07/marry-powerbo
    ok-with-ramvik-for-arcade.html

    Tutaj jest laptop - ja mam zamiar podpiąć kompa na Mini-ITX - nie wierzę, że
    nie ma cienkich monitorów i jedyną alternatywą jest cały laptop...

    A swoją drogą znacie może podobne meble, które potencjalnie dałoby się w ten
    sposób przerobić. Konkretnie stoliki kawowe.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-08-10 07:22:06
    Temat: Re: Monitor LCD maks 15", cienki
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.08.2009 Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał/a:
> [...]
    >
    > A swoją drogą znacie może podobne meble, które potencjalnie dałoby się w ten
    > sposób przerobić. Konkretnie stoliki kawowe.

    Możesz mieć problem z takim małym i nie z laptopa. Jak ma być cienki, to zapewne
    też będzie miał słabe kąty, co w takim meblu może przeszkadzać, szczególnie że
    na stolik się patrzy z 4 stron. Myślę że coś z pva albo ips powinieneś poszukać,
    pewnie będzie grubsze (w stoliku nie powinno za bardzo przeszkodzić) a efekt
    fajniejszy.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-08-10 11:30:55
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-10 09:22, Sergiusz Rozanski pisze:

    > na stolik się patrzy z 4 stron. Myślę że coś z pva albo ips powinieneś poszukać,

    Max 15 cali z IPS albo PVA. Szukaj tatka latka...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2009-08-10 15:06:42
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 10.08.2009 Mich@l <k...@t...cy> napisał/a:

    > Max 15 cali z IPS albo PVA. Szukaj tatka latka...

    Ups, nie zwróciłem uwagi :) może większy stoliczek? 17"?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 5. Data: 2009-08-10 16:18:25
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:

    (...)

    > Możesz mieć problem z takim małym i nie z laptopa. Jak ma być cienki, to
    > zapewne też będzie miał słabe kąty, co w takim meblu może przeszkadzać,

    Eee bez przesady. Problem w tym, że w 15" i mniejszych to w ogóle nie ma nawet
    w czym wybierać (chodzi o grubość). :\ Więc muszę zadowolić się czymkolwiek.

    Swoją drogą czy istnieje możliwość podłączenia matrycy laptopowej pod zwykłe
    VGA?

    > szczególnie że na stolik się patrzy z 4 stron. Myślę że coś z pva albo ips
    > powinieneś poszukać, pewnie będzie grubsze (w stoliku nie powinno za bardzo
    > przeszkodzić) a efekt fajniejszy.

    Obejrzałem sobie w pracy pasuje mi idealnie monitor z konsoli KVM IBM. ;) PN
    310-103-0001 tylko gdzie to teraz dostać...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )