  • 11. Data: 2009-01-24 16:16:38
    Temat: Re: Monitor LCD lekko migoce...
    Od: "Wojtek" <b...@o...pl>

    > W nabytym przedwczoraj monitorze szerokoekranowym ACER 22" widać nieznaczne
    > migotanie, szczególnie podczas wyświetlania fotek, widoczne zwłaszcza na
    > obrazie pulpitu. Czy to normalne? Trochę to denerwuje.
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek.
    >
    > --
    Nie przejmuj się, na forach jest pełno wypowiedzi typu: "trzeba było..."
    Twój szeroki "acer" 22 cale obejdzie sie bez DVI i nawet jako analog nie ma
    prawa chybotać. Jest piękny, wyświetla świetnie kolory. Wal do sklepu z
    reklamacją, a przedtem wypróbuj wykonać to co radzą koledzy, t.j. sprawdź
    kable, pobaw się z częstotliwością odświeżania itp.
    Pozdrawiam
    Wojtek.

  • 12. Data: 2009-01-24 16:37:45
    Od: k...@p...onet.pl

    > nabyłeś "przedwczoraj", to idz do sklepu powiedz że "migoce" i wymien na
    > taki z DVI
    >
    > przyczyny migotania na analogu mogą byc bardzo rózne, od zakłóceń w
    > zasilaniu np lodówka w pobliżu wpięta do tego samego obwodu, po szumy 2x
    > konwersji DA/AD, jeżeli monitor podłączony do laptopa to jeszcze kolejny
    > przypadek...
    >
    > włącz monitor do innego gniazdka, najlepiej takiego bez bolca...
    >
    > M<

    Genialne! Tak jak radziłeś przełożyłem wtyczkę z listwy do gniazdka bez bolca
    i migotanie znikło. Bardzo się cieszę, serdecznie dziękuję!!!
    Pozdrawiam
    Krzysiek.