  • 21. Data: 2014-03-22 23:37:49
    Temat: Re: Monitor 16:9
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 12:31:51 +0100, JoteR napisał(a):

    > Te, zając... Ty już wiesz, co.
    > Ale oczywiście masz rację.
    > Czuj czuj - czuwaj!

    Nic nie poradzę, że samo się prosiło. :) Choć w pierwszej wersji miałem
    pytać, który sprzedawca w Komputroniku Ci takie cudo opchnął... ;)

    [ Masz ochotę kupić telefon w sklepie komoorki.pl? Usiądź i poczekaj, aż ]
    [ Ci przejdzie. Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]

  • 22. Data: 2014-03-23 09:48:31
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Nic nie poradzę, że samo się prosiło. :) Choć w pierwszej wersji miałem
    > pytać, który sprzedawca w Komputroniku Ci takie cudo opchnął... ;)

    Gdybym był na tyle głupi, że kupiłbym monitor o takiej rozdzielczości
    natywnej, to może i zapamiętałbym te cyferki. I owszem, być może i w
    Komputroniku, do którego mogę podjechać jak panisko pod samo wejście. I
    wygodnie usiąść, czekając w kolejce do jedynego czynnego stanowiska kasowego
    w całym ichnim Megastore, które w dodatku obsługuje również udzielanie
    kredytów, co trwa i trwa mać. Ot, taka poznańska gospodarność ;->
    Za to jako jedyni mieli potrzebny mi na wczoraj kabelek e-sata <-> sata, nie
    do dostania w innych odwiedzonych sklepach. I dużo taniej, niż w tzw.
    internetach.

    JoteR

  • 23. Data: 2014-03-25 20:58:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 09:48:31 +0100, JoteR napisał(a):

    > Gdybym był na tyle głupi, że kupiłbym monitor o takiej rozdzielczości
    > natywnej, to może i zapamiętałbym te cyferki.

    No ale tak się podkładać. Normalnie idziesz w ślady Animki. ;)

> [...]
    > czynnego stanowiska kasowego w całym ichnim Megastore, które w dodatku
    > obsługuje również udzielanie kredytów, co trwa i trwa mać. Ot, taka

    Za daleko mi. Jak już mam coś od nich odbierać, to wolę w Arkadii. ;D

    > Za to jako jedyni mieli potrzebny mi na wczoraj kabelek e-sata <-> sata, nie
    > do dostania w innych odwiedzonych sklepach. I dużo taniej, niż w tzw.
    > internetach.

    No to czekaj - inni nie mieli, czy inni mieli dużo drożej? :)

    [ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie. (Seneka) ]

  • 24. Data: 2014-03-25 23:30:48
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > No ale tak się podkładać. Normalnie idziesz w ślady Animki. ;)

    No to przyjmijmy, że mam astygmatyzm w oczach i artretyzm w paluchach, a ta
    "5" na numerycznej strasznie blisko "8". A poza tym pijany byłem i nie
    trafiłem. Czy jakoś tak.

    > Za daleko mi. Jak już mam coś od nich odbierać, to wolę w Arkadii. ;D

    To dołóżmy jeszcze płaskostopie, kuternożność tudzież lenistwo i sklerozę.
    Wolę jak burak zaparkować tuż pod drzwiami i wychodząc potknąć się o własny
    zderzak, niż rozglądać się po podarkadowym parkingu i zastanawiać się, gdzie
    ja też ten samochód... może kuźwa na piętrze... a może przyjechałem
    tramwajem...?

    > No to czekaj - inni nie mieli, czy inni mieli dużo drożej? :)

    W stacjonarnych idiotmarketach i małych sklepikach na Muranowie nie mieli.
    W jenternetach też nie mieli, ale za to drożej ;->
    Albo mieli mieć. Na kiedyś. Ostatecznie mają 30 dni na "zaspokojenie"
    klienta, zwłaszcza tego, który był na tyle głupi, żeby zapłacić z góry.
    O WGE jakoś nie pomyślałem, zresztą od kiedy zapłaciłem tam blisko 4 dychy
    za kilka kondensatorów ESR, które musiałem nabyć "na już" (do wariującego
    zasilacza w monitorze, żeby nie był OT), zapomniałem o tym miejscu, jako
    miejscu zakupów czegokolwiek.

    JoteR

  • 25. Data: 2014-03-26 04:38:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 23:30:48 +0100, JoteR napisał(a):

    > No to przyjmijmy, że mam astygmatyzm w oczach i artretyzm w paluchach, a ta
    > "5" na numerycznej strasznie blisko "8". A poza tym pijany byłem i nie
    > trafiłem. Czy jakoś tak.

    Twoje zdrowie. Wolisz gin z tonikiem, single malta, czy czystą tequilę na
    lodzie? :DDD

> [...]
    > zderzak, niż rozglądać się po podarkadowym parkingu i zastanawiać się, gdzie
    > ja też ten samochód... może kuźwa na piętrze... a może przyjechałem

    Tobie się wydaje, że dlaczego ja wolę Arkadię? Bliżej, mniej się potykam,
    kurwica mnie tylko strzela, jak czasami obserwuję te biedne sierotki, które
    tam cokolwiek oglądają. Dłużej mi schodzi dopchanie się dolady i odbiór
    zamówienia. Ugh. Choć niejednokrotnie bajdurzenie sprzedawcwów jest
    przecudowne.

    > W stacjonarnych idiotmarketach i małych sklepikach na Muranowie nie mieli.
    > W jenternetach też nie mieli, ale za to drożej ;->

    Nie mieli, ale za to drożej. JoteR - jak pragnę skonać - skoro nie mieli, to
    jak mogli mieć drożej? :D

> [...]
    > zasilacza w monitorze, żeby nie był OT), zapomniałem o tym miejscu, jako

    Nie no - ja się nie czepiam Ciebie, że kupujesz tam, gdzie Ci to wygodne.
    Sam tak robię. Ale czepiłeś się wyżej sam podkładając się z cyferkami i
    wybacz - skonałbym, gdybym się nie przychrzanił. :D Browar może jakiś
    któregoś dnia? :D

    [ Animal rights? Animals have the right to be tasty. ]
    [ (znalezione w necie) ]