    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Modyfikacja kanapy T.A. 0.6
    Date: Wed, 21 Jul 2010 23:51:56 +0200

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    nie wiem czy dam radę (finansowo) w tym sezonie, ale powoli przymierzam
    się do zmiany siedziska w Trampusiu.

    Dlaczego chcę poprawić oryginał? Bo po ok. 100-150 km zaczynam się
    wiercić czy prostować nogi, gdyż zaczynam hmm... drętwieć tu i ówdzie... ;)

    Pacjent, to T.Apacz 0.6 '97 ja mam 180cm, waga (prawie) w normie ;)
    latam sam z bagażem w kufrze i/lub na kanapie.

    Ponieważ na moto kręcę przede wszystkim trasy, 100% po czarnym,
    chciałbym aby moje dupsko wytrzymywało bez szwanku 300km, czyli od
    tankowania do tankowania.

    Ktoś miałby jeszcze jakieś wskazówki na co zwracać uwagę, itp? Gdzie
    warto to zrobić, aby mnie nie zrujnowało a dupsko odczuło różnicę?
    Wkładki żelowe, warte są grzechu?
    Najchętniej w Wawie i okolicach, aby nie bawić się w przesyłanie, ale
    jeśli ktoś jest wart polecenia, to czemu nie. Chciałbym jednak najpierw
    na żywo zobaczyć czym to się je... ;)

    Zmieszczę się w 3 paczkach?

    --
    Pozdr! falco