    From: Terminator Pi <k...@e...rdc.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Modowany bios do Asusa F9E?
    Date: Fri, 8 Mar 2013 09:40:16 +0000 (UTC)

    Mam sobie od pewnego czasu calkiem mily staroc - Asus F9E.
    Cierpialem na brak wirtualizacji, wiec zmienilem procka z T5500 na T7500.
    I tu zonk - bios nie przewiduje wlaczenia wirtualizacji.
    Czy ktos zna jakis modowany bios do tego modelu, ktory pozwolilby
    na wlaczenie tej funkcjonalnosci? (chyba ze jest jakas mozliwosc
    zrobienia tego spoza biosu).
    Googlalem, ale jedyne co znajduje odnosnie BIOS-u dla tego modelu to
    kwestie zwiazane ze SLIC, a to zupelnie nie to, o co mi chodzi.

    | K...@e...eu.org |
    | http://epsilon.eu.org/ |