eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip"Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu"Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
  • Data: 2003-08-04 18:27:54
    Temat: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
    Od: "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"

    Moja historia wyglada nastepujaco:

    Sobota 2 Sierpnia, 23:55
    -------------------------------
    Dzialajace dotad polaczenie przestaje funkcjonowac.
    Nie dziala DNS, ping, telnet, etc... dokladnie zero.

    No coz, postanawiam po prostu rozlaczyc sie i sprobowac ponownie...
    Niestety, na etapie laczenia wywala blad 721 (komputer zdalny nie odpowiada).

    Czekam 15 minut....

    Niedziela 3 Sierpnia, 00:10
    --------------------------------
    Dzwonie na infolinie 0800 102102

    Mowia mi:
    "A co nie wie Pan, trwja prace MODERNIZACYJNE we Wroclawiu,
    moga byc chwilowe przerwy, ale kolega mi mowi ze przed chwila dzwonil
    ktos z Wroclawia i powinno byc OK".

    Sprawdzam - dalej nie dziala. OK poczekam...

    Niedziela 3 Sierpnia, 01:15
    ---------------------------------
    Neostrada dalej blad 721 (komputer zdalny nie odpowiada).
    Dzwonie na infolinie.

    Mowia mi:
    "Niestety prace modernizacyjne potrwaja do 4 rano".

    OK, ide spac.

    Niedziela 3 Sierpnia, 10:20
    ---------------------------------
    Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
    Dzwonie na infolinie.

    Mowia mi:
    "W takim przypadku mozemy tylko przyjac reklamacje.
    Niestety jest niedziela i nikt sie nia nie zajmie az do poniedzialku".

    OK, skladam reklamacje i czekam

    Poniedzialek 4 sierpnia, 9:20
    -----------------------------------
    Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
    Dzwonie na infolinie.

    Mowia:
    "Skierowalismy sprawe do pionu sieci, nie ma jeszcze odpowiedzi,
    prosze sprobowac pozniej"

    OK, mysle dam im troche czasu... zalatwiam sprawy na miescie

    Poniedzialek 4 sierpnia, 16:12
    --------------------------------------
    Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
    Dzwonie na infolinie.

    Mowia:
    Infolinia: "Czy Pan wylaczal komputer?"
    Ja: "??? Oczywiscie ze wylaczalem i wlaczalem. Na noc z reguly wylaczam komputer"
    Infolinia: "No bo mysmy sprawdzali o 12:18 i nie bylo synchronizacji z modemem, czy
    ma Pan modem USB?"
    Ja (w mysli): wydaje mi sie ze powinni wiedziec jaki modem mi sprzedali !!!
    Ja (glosno): "Tak USB"
    Infolinia: "A teraz ma Pan wlaczony?"
    Ja: "Tak, i " (uprzedzajac ich standardowe pytanie ) "pala sie lampki POWER i ADSL i
    synchronizacja zawsze byla i jest OK"
    Infolinia: "Yhmmm. W takim razie musimy powiadomic pion sieci zeby sprawdzili jeszcze
    raz"
    Ja: "Jako ze blad jest "komputer zdalny nie odpowiada" to wyglada na to ze sam modem
    i polaczenie jest OK i
    ze to w czasie owej "MODERNIZACJI" ktos cos spapral w centrali albo dalej".
    Infolinia: "Byc moze. Powiadomimy pion sieci"
    Ja: "Kiedy moge liczyc na roziwazanie problemu ?"
    Infolinia: "Moze jeszcze sie UDA dzisiaj, a jak nie to jutro"
    Ja: "No ale ja juz czekam druga dobe"
    Infolinia: "nie mozemy nic zrobic"


    Poniedzialek 4 sierpnia 17:20
    ------------------------------------
    Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
    Dzwonie na infolinie.

    Infolinia: "Nie mamy zadnej informacji z pionu sieci"
    Ja: "Kiedy bedzie jakakolwiek informacja"
    Infolinia: "Nie wiadomo, moze jutro. W zasadzie mamy 14 DNI NA ODPOWIEDZ" (SIC !!!!!)
    Ja: "Ale ja potrzebuje Neo do PRACY! Nie moge czekac az tyle"
    Infolinia: "Z reguly jest to KILKA DNI" (SIC!!!)
    Ja: "Czy ktos moglby oddzwonic do mnie jesli cokolwiek bedzie wiadomo ?"
    Infolinia: "Nam nie wolno dzownic" (SIC !!!!)
    Ja: "W takim razie czy moglbym dostac telefon do kogos z pionu sieci gdzie moglbym
    sie czegos dowiedziec"
    Infolinia: "Nie nie mamy telefonow do pionu sieci" (SIC), "mamy system gdzie
    wpisujemy zgloszenie i po prostu
    czekamy". "Prosze sie dowiadywac"

    PODSUMOWANIE:
    1. Dalej Neostrada nie dziala.
    2. Zupelnie nie wiadomo czy i kiedy ten problem zostanie rozwiazany
    3. Tzw. "pomoc techniczna" w Infolinii nie jest w stanie NIC zrobic i w niczym pomoc.

    Tak wyglada poziom uslug Telekomunikacji Polskiej SA za ktore placi sie 200zl/
    miesiac.

    Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i TPSA w
    ogole.

    Pozdrowienia,
    Tomasz Janeczko









Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: