  • Data: 2012-10-24 09:47:00
    Temat: Modem analogowy z SDLC
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Temat z pogranicza pme i pmt, stąd cross.

    Szukam i nie mogę znaleźć. Potrzebuję gotowego modemu dialowego,
    który miałby obsługę protokołu SDLC. Znalazłem układy Conexanta
    i jestem w stanie zrobić taki modem sam, ale to ostatnia deska
    ratunku - najpierw szukam gotowego rozwiązania.

    Cena nie gra roli (firma płaci). Potrzebne kilka sztuk (2, może 3).
    Modem może być w dowolnej postaci, z którą da się skomunikować ze
    współczesnego peceta (czyli karta PCI, osobne urządzenie z RS-232
    lub USB, itd). ISA raczej odpada :)

    Macie jakieś pomysły?

    --
    Gof