  • Data: 2010-01-31 15:10:42
    Temat: Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie
    Od: "mea" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam Internet w domu (Neostrada z LiveBoxem), z którego
    korzystam na komputerze stacjonarnym i na laptopie.
    Internet na laptopie przydałby mi się także poza domem.
    Nie opłaca mi się jednak płacić oddzielnie abonamentu
    za Internet w domu i za Internet w laptopie.

    Przyszło mi do głowy rozwiązanie polegające na zrezygnowaniu
    z korzystania z Neostrady z LiveBoxem i kupieniu modemu
    pod USB. Korzystałabym przy pomocy takiego modemu
    z Internetu w domu na komputerze stacjonarnym oraz
    zabierałabym go razem z laptopem żeby korzystać
    z Internetu poza domem. Zakładam, że płaciłabym tylko
    jeden abonament.

    Czy miałoby to sens?
    Czy takie rozwiązanie byłoby legalne?
    Jaki modem byłby do tego odpowiedni?
    Jakie byłyby negatywne skutki, jeśli chodzi o Internet w domu?