  • 11. Data: 2012-01-04 16:18:38
    Temat: Re: Modem E173U-2 i Play Fresh
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 23:20:40 +0100, SDD napisał(a):

    > Nabyłem niedawno modem Huawei E173U-2.... - zakup nie do końca trafiony,
    > gdyż nie chce on poki co wspolpracowac z moim routerem 3G a nigdzie nie moge
    > dorwac do niego swiezego softu... - to raz.

    Jeśli można spytać: Co to za router?
    Bo ja też mam ten modem i jestem z niego bardzo zadowolony.

    > natomiast nie ma sposobu, by zalogowac karte Play Fresh -
    > ani do Play, ani dop Plus, ani do Orange.

    Przy pierwszej próbie połączenia dostałem błąd 678 (karta SIM
    nieaktywna, zerowy stan konta), przełożyłem sim-kartę do E1750 i tam
    połączyłem się bez problemu.
    Potem przełożyłem kartę z powrotem do E173u-2 i wtedy też połączyłem się
    bez problemu, także następne próby połączeń były udane.
    Dlaczego tak było, nie mam pojęcia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2012-01-04 23:36:04
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 04 Jan 2012 09:42:46 +0100, a...@p...pl wrote:

    >jakies 3 tygodnie tempu pytalem o to samo w salonie Play (firmowy) i
    >powiedzieli, ze karty Play Fresh nie loguja sie do uslugi Play Online,
    >bo jest to zablokowane

    pytalem w salonie, bo tez nie moglem sie zalogowac z uzyciem modemu
    Huawei E173-U2 (modem kupiony w sieci Play).

    W tenze modem wlozona karta Orange (abonament zwykla telefoniczna)
    byla wspolpraca ok.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2012-01-05 08:54:12
    Od: Radosław Saniewski <s...@r...com.pl>

    W dniu 03.01.2012 23:20, SDD pisze:
> [...]
    > gdyż nie chce on poki co wspolpracowac z moim routerem 3G a nigdzie nie
    > moge dorwac do niego swiezego softu... - to raz.

    Próbowałeś?:
    http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%
    80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.htm

    pzdr,
    Radziel

  • 14. Data: 2012-01-05 11:19:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radosław Saniewski" <s...@r...com.pl> napisał w wiadomości

    > http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%
    80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.htm

    W modemie tym jest juz wgrane oprogramowanie wlasnie o takim najwyzszym
    numerze.
    Ni emoge natomiast nigdzie znalezc oprogramowania do mojego Routera Zalip
    WMQ137AM - to znaczy niby znajduje jakies z 2010 roku, co do ktorego nie
    wiejm, czy obsluguje ten modem ale z kolei nie moge gdzies go wgrac
    (unallowable upgrade file).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2012-01-05 12:27:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radosław Saniewski" <s...@r...com.pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałeś?:
    > http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%
    80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.htm

    Hmmm - przywrocilem do tego typowo plejowego z 264 na koncu i jest OK... -
    dzieki za wskazowke.

    Teraz tylko przydalby sie nowy soft do mojego routerka 3G...

    Pozdrawiam
    SDD