    From: "Boch" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Mocniejszy komputer - modernizacja
    Date: Fri, 1 Oct 2010 17:32:07 +0200

    Po 2.5 roku użytkowania nadszedł czas na zmiany.
    Komputer jest użytkowany do pracy z wideo . Wiadomo, programy się
    zmieniają - potrzebują coraz większych wymagań, dawniej SD teraz HD, tak
    więc i komputer również musi coraz więcej podołać.
    Aby za szybko nie wymieniać sprzętu na nowy chcę zmodernizować swój stary
    .
    Tak więc proszę znawców tematu o propozycję tych zmian .
    Oto mój komputer w skrócie - raport z Everesta:
    Komputer:
    Typ komputera Wieloprocesorowy
    komputer PC z interfejsem ACPI
    System operacyjny Microsoft Windows
    XP Home Edition
    Dodatek service pack systemu operacyjnego Dodatek Service
    Pack 3
    Internet Explorer 8.0.6001.18702
    DirectX 4.09.00.0904
    (DirectX 9.0c)
    Nazwa komputera
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Nazwa użytkownika Tomek
    Domena logowania -xxxxxxxxxx
    Data / Czas 2010-10-01 / 17:12

    Płyta główna:
    Typ procesora DualCore Intel
    Core 2 Duo E6850, 3000 MHz (9 x 333)
    Nazwa płyty głównej Asus P5W DH Deluxe
    (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN,
    IEEE-1394)
    Mikroukład płyty głównej Intel Glenwood-DG
    i975X
    Pamięć fizyczna 2048 MB (DDR2-800
    DDR2 SDRAM)
    DIMM1: GeIL CL4-4-4DDR2-800 1 GB DDR2-800 DDR2
    SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
    DIMM3: GeIL CL4-4-4DDR2-800 1 GB DDR2-800 DDR2
    SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
    Typ BIOS'u AMI (07/24/07)
    Port komunikacyjny Port komunikacyjny
    (COM1)

    Ekran:
    Karta wideo Radeon X1650
    Series Secondary (256 MB)
    Karta wideo Radeon X1650
    Series (256 MB)
    Akcelerator 3D ATI Radeon X1650
    Pro (RV530)

    Multimedia:
    Karta dźwiękowa Realtek ALC882/D/M
    @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]

    Dysk fizyczny WDC WD2000KS-00MJB0
    (186 GB, IDE)
    Dysk fizyczny WDC
    WD2000KS-00MJB0 (186 GB, IDE)
    Napęd dysków optycznych BENQ DVD LS DW1655
    (DVD+R9:8x, DVD-R9:4x, DVD+RW:16x/8x, DVD-RW:16x/6x, DVD-ROM:16x,
    CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW)

    Tak w skrócie przedstawia się mój komputer.
    Co mozna w nim zmienić aby był jeszcze mocniejszy - czy warto dokładać do
    niego dalsze pamięci - zmienić wtedy system na 7 , może dołozyć lepszą
    kartę graficzną - ale jaką ? Co dołozyć albo zmienić ?

    Proszę o porady .

    Pozdrawiam

    Boch