  • 61. Data: 2011-03-27 09:09:30
    Temat: Re: Moc we FLOPS dla typowego CPU
    Od: p...@p...onet.pl

    > Na pewno nie jest tak szybko ze 1cykl = 1 flop !!! Popraw to. O ile wiem to add sub
    Itp zajmuja
    ok
    > 0.5 - 4 cykle ale fsin fdiv rzedu 40. Do tego dostep do ramu poza cache o ile wiem
    nawet
    kilkaset.
    > Ja bym pomnozyl rdzenie przez zegar I podzielil przez jakis czynnik miedzy 5 a 50
    np
    > 4x4/5=3.2 gflops
    Zrobilem testy:

    Mac book pro: (core2 2.2GHz x2 ale test na jednym watku)

    for million " data[I]+=1.01 " 4 milisekundy
    czyli 0.25 gflopa

    Odejmowanie 5 mili mnozenie 10 mili dzielenie 17 sinus 52

    Iphone dodawanie 121 mili mnozenie 128 sinus 450

    Ground zero - fir

    for million

  • 62. Data: 2011-03-27 09:36:19
    Od: p...@p...onet.pl

    > Zrobilem testy:
    > Mac book pro: (core2 2.2GHz x2 ale test na jednym watku)

    > for million " data[I]+=1.01 " 4 milisekundy
    > czyli 0.25 gflopa

    W sumie to optymistyczne oszacowanie teoretyczne I test sie mw zgadza
    Dla procka 4 GHZ I 4 rdzenie byloby 2 floppy
    Moze simdy by podciagnely ze dwa trzy razy
    Do okolo kilku gigaflopow w dodawaniu

    Realnie na jednym rdzeniu mamy teraz jak sadze ledwie okolo 0.1 G

    ground zero - fir