  • 1. Data: 2010-07-10 11:33:25
    Temat: [Młp / Śląsk] Dorobienie stelaża / bagażnika
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Czy ma ktoś może jakiś namiar na "dorabiacza"
    bagażnika / stelaża pod niewielki kufer centralny ?

    Potrzebuję takie coś do Zuzi Gienia 250,
    a 450 PLN za gotowy wydaje mi się (do tego sprzętu)
    lekką przesadą.
    Chyba, że dorobiony wyszedł by tyle samo ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-07-10 17:07:43
    Temat: Re: [Młp / Śląsk] Dorobienie stelaża / bagażnika
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > a 450 PLN za gotowy wydaje mi się (do tego sprzętu)
    > lekką przesadą.
    > Chyba, że dorobiony wyszedł by tyle samo ;-)
    Radek CB1 Zory http://www.c-blue.pl/

    Szybko i solidnie.I w dobrych pieniadzach na pewno.
    Polecam.

    --
    Zapek