eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w Polonezie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 547

  • 101. Data: 2013-04-01 22:33:17
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    K wrote:

    > rodzice dbali i na pewno go dotarli. z tymi egzemplarzami to pewnie tak
    > bylo ze niestety silniki nie byly powtarzalne.

    Większość to było gówno, z tych czasów pochodzi przekonanie, że auto
    wysrywa się przed 200 tys. km i dlatego teraz prawie wszystkie auta na
    Allegro "mają" mniej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 102. Data: 2013-04-01 22:34:09
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Nie na 300tysięcy a do 300 tysięcy. A jak by wejść w szczegóły to na 200
    > tysięcy.

    A poldon był rozjebany zaraz po wyprodukowaniu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 103. Data: 2013-04-01 22:37:22
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 22:30, masti pisze:
    >> Ty zaś lepiej zgłoś się do psychiatry, bo skoro twierdzisz że kiepsko
    >> pasowane 1,5 OHV z prymitywnym układem zapłonowym i gaźnikiem będzie
    >> spalało mniej niż współczesny samochód o podobnej mocy, to jak
    >> najbardziej wizyta ci się należy i to bez kolejki.
    > numery totka też przepowiadasz?

    To stare jednak nie spalają mało?

    >>> zwłaszcza w samochodach bez pasów, tekturowych trabantach itp. Jeśli
    >>> chodzi o prędkości to wcale mniejsze nie były. kanciakiem latałem
    >>> spokojnie 130kmh po szosach. Teraz na tych samych drogach można tylko
    >>> pomarzyć o tkich przelotowych.
    >> I to wszystko przy spalaniu 5,5/100 pewnie.
    > skoro tak twierdzisz

    Tyle jest w stanie spalać duże i ciężkie Mondeo MK4, na szerokich
    oponach z klimatyzacją etc. Ma się rozumieć kanciak nie ma się czego
    wstydzić w tej materii?


    Pozdr.


  • 104. Data: 2013-04-01 22:38:13
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ty zaś lepiej zgłoś się do psychiatry, bo skoro twierdzisz że kiepsko
    > pasowane 1,5 OHV z prymitywnym układem zapłonowym i gaźnikiem będzie
    > spalało mniej niż współczesny samochód o podobnej mocy, to jak
    > najbardziej wizyta ci się należy i to bez kolejki.

    Dodajmy jeszcze straty mocy na chujowo wykonany tylny napęd.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 105. Data: 2013-04-01 22:38:23
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Monday, April 1, 2013, 8:04:57 PM, you wrote:

    >> Ba.. szybko zbierający się pold jest jak Moby Dick, niejeden o nim
    >> słyszał ale w zasadzie nikt nie widział.
    > Zdefiniuj szybko. Bo 1.4 zbierał się znośnie

    11 sekund a katalogowo 13.8 :)

    > i fajnie piłował ryja przy tym.

    :)

    Jak się nie bałeś przycisnąć, to 1.5GLE potrafił się zbliżyć do
    katalogowych 15 sekund.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 106. Data: 2013-04-01 22:39:59
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jak się nie bałeś przycisnąć, to 1.5GLE potrafił się zbliżyć do
    > katalogowych 15 sekund.

    Szacun! Prawdziwa rakieta!

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 107. Data: 2013-04-01 22:40:43
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 22:39, t? pisze:
    >> Jak się nie bałeś przycisnąć, to 1.5GLE potrafił się zbliżyć do
    >> katalogowych 15 sekund.
    > Szacun! Prawdziwa rakieta!

    Ale tylko jak się nie bałeś przycisnąć.

    Pozdr.


  • 108. Data: 2013-04-01 22:40:46
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello h.w.d.p.,

    Monday, April 1, 2013, 9:01:42 PM, you wrote:

    >> Ty się śmiej ale mi naprawdę Polonez 1.5GLE palił mniej prawie w
    >> każdych warunkach od Lanosa 1.6. Lanos wygrywa przy wyższych
    >> prędkościach i przy jeździe kapeluszniczej (rekord 5.8l/100km).
    > mielismy w rodzinie polonezy od wczesnych lat 80. z tego co pamietam to
    > zaden nie schodzil ojcu ponizej 10/100. w trasie.

    Jeździłem Poldkami MR93 - 1.5GLE (najwięcej), 1.6GLE i 1.4GLI - żaden
    w normalnie jechanej trasie nie spalał tyle.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 109. Data: 2013-04-01 22:43:33
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jeździłem Poldkami MR93 - 1.5GLE (najwięcej), 1.6GLE i 1.4GLI - żaden w
    > normalnie jechanej trasie nie spalał tyle.

    O ile "normalna trasa" to dla Ciebie jazda dwa metry za ciężarówką, to
    być może.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 110. Data: 2013-04-01 22:44:18
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ale tylko jak się nie bałeś przycisnąć.

    Ja bym się bał. Nie wiem, czy bym wytrzymał takie przeciążenie!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 20 ... 55


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: