  • 1. Data: 2015-01-30 11:10:58
    Temat: Mikrofon nagłowny z nadajnikiem plus odbiornik
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Komuś potrzebny jest mikrofon nagłowny z noszonym przy sobie nadajnikiem
    i odbiornik, najlepiej z wbudowanym wzmacniaczem do zasilania głośnika
    (do robienia wykładów przed publicznością w zamkniętych pomieszczeniach)
    Produktów tego rodzaju jest mnóstwo (choć nie znalazłem nic z
    wzmacniaczem głośnikowym w odbiorniku). A moje pytanie jest takie: Czy
    ktoś zetknął się w praktyce z takim czymś, ma jakieś opinie i może coś
    polecić albo odradzić?.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2015-01-30 12:05:16
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-01-30 11:10, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > wzmacniaczem głośnikowym w odbiorniku). A moje pytanie jest takie: Czy
    > ktoś zetknął się w praktyce z takim czymś, ma jakieś opinie i może coś

    Cześć,

    Będziemy mieli takie rozwiązanie gotowe niedługo.
    Jeżeli byłoby zainteresowanie gotowym produktem zapraszam na prv.

    Adam Górski

  • 3. Data: 2015-01-31 17:53:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jak koniecznie chcesz taki wynalazek to proszę, pierwszy z brzegu ;

    http://www.musiccenter.com.pl/product/11853/monacor-
    txa-802cd-przenosny-system-naglosnienia-z-odtwarzacz
    em-cd-mp3-usb.html

    do tego oczywiście;

    http://www.musiccenter.com.pl/product/9204/monacor-t
    xa-800hse-wielozakresowy-nadajnik-kieszonkowy-z-mikr
    ofonami.html

  • 4. Data: 2015-01-31 17:54:38
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    a tu tańszy komplet;

    http://www.musiccenter.com.pl/product/9236/monacor-t
    xa-110-przenosny-system-wzmacniajacy-z-mikrofonem.ht
    ml

    jednym słowem - google twoim przyjacielem.

  • 5. Data: 2015-01-31 18:31:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 17:54:38 +0100, sundayman napisał(a):

    > jednym słowem - google twoim przyjacielem.

    Wygląda na to że jedynym :) choć dzięki za powyższy link. Wiesz
    oczywiście że w goglach jest kłopot z nadmiarem? I doborem słów
    kluczowych. I zupełnie brak informacji opartej na doświadczeniu
    użytkownika czy naprawiacza. I w końcu od czego są newsy? To jest
    pytanie bynajmniej nie retoryczne :)
    --
    Jacek