  • 11. Data: 2013-08-03 00:08:15
    Temat: Re: Miejsca niebezpieczne z powodu poduszek powietrznych
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-08-02 23:29, Adam pisze:

    > Kilka miesięcy temu pokazywali (bodajże w TVN Turbo), jak jacyś
    > gówniarze odpalali poduszkę leżącą w garażu, zaś jakiś (idiota - bo
    > chyba tylko tak można nazwać taką zabawę) siedział na tej poduszce. Po
    > odpaleniu poduszki prasnęło nim najpierw o sufit garażu, a potem prawo
    > Newtona zadziałało, i przybliżyło do niego z kolei podłogę ;)

    To?:

    http://www.youtube.com/watch?v=HDly3MplO3w

  • 12. Data: 2013-08-03 01:07:34
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 23:29:26 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > jazdę ;) i jeżdżę praktycznie zawsze, bez względu na pogodę.

    > Różne źródła podają, iż poduszka może zabić dziecko siedzące w foteliku
    >
    > tyłem. Jego kręgosłup i ciężka główka jest na wysokości osi poduszki i
    >
    > dość blisko tejże.
    >

    > Kilka miesięcy temu pokazywali (bodajże w TVN Turbo), jak jacyś
    >
    > gówniarze odpalali poduszkę leżącą w garażu, zaś jakiś (idiota - bo
    >
    > chyba tylko tak można nazwać taką zabawę) siedział na tej poduszce. Po
    >
    > odpaleniu poduszki prasnęło nim najpierw o sufit garażu, a potem prawo
    >
    > Newtona zadziałało, i przybliżyło do niego z kolei podłogę ;)

    Pozwolisz ze tak kolokwialnie spytam. Po chuj Ci była znajomość przepisów łącznie z
    numerami? Jestem w stanie zrozumieć że ktoś Pana Tadeusza się na pamięć nauczy. Ale
    kodeksu drogowego?

  • 13. Data: 2013-08-03 10:08:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-03 01:07, k...@g...com pisze:

    > Pozwolisz ze tak kolokwialnie spytam. Po chuj Ci była znajomość przepisów łącznie z
    numerami? Jestem w stanie zrozumieć że ktoś Pana Tadeusza się na pamięć nauczy. Ale
    kodeksu drogowego?

    Dla własnej satysfakcji :)

    A przy okazji kilkukrotnie uniknąłem mandatu: parę razy zdarzyło się
    trafić na Wielce Ważnego Pana Milicjanta, który widząc młodego za
    kierownicą, myślał, że łatwo wlepi mandat.

    Tak samo dla własnej satysfakcji z dwoma kolegami uczyliśmy się
    matematyki i fizyki. Cóż, każdy chyba ma jakieś dziwactwa ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.