  • 1. Data: 2009-07-09 16:15:19
    Temat: Michelin Pilot Road 2 - Michelin Pilot Road 2 *CT*
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Jako, że nadszedł nieubładanie czas zmiany ogumienia w moto zagłębiam
    temat jakości/ceny/dostępności/itd. opon do mojego Fazera.
    I mam w związku z tym pytanie: czy Michelin produkuje opony Pilot Road 2
    *CT* ? Czy tylko bez tego magicznego *CT*?
    Pytam, ponieważ na oficjalnych stronach znalazłem tylko Pilot`a Road 2
    (bez CT - jednakże oznaczone są one jako dwuskładnikowe) a resztę
    słowotwórstwa stosują sklepy/sprzedawcy/itd.
    Pytanie może prozaiczne i idiotyczne, jednakże już się lekko pogubiłem w
    tych meandrach ozanczeniowych, a doświadczony różnicach w szczegółach
    oznaczeniowych podczas zakupów na odległość (zmuszony jestem kupowiać
    przez net, ponieważ u nas na wsi (Wrocław) nie jestem w stanie za
    normalne pieniądze kupić kpl. opon do mojego moto) wolę dopytać bardziej
    biegłych w tym temacie, niż potem siedzieć i pluć sobie w brodę.

    Pytanie do lepiej obeznanych w temacie - to jeden i ten sam model opony?

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 2. Data: 2009-07-09 18:05:07
    Temat: Re: Michelin Pilot Road 2 - Michelin Pilot Road 2 *CT*
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Z mojej wiedzy wynika, ze to ta sama opona, tylko jakos handlowo sie nie
    przyjelo w sieci dystrybucji to "CT". Kupowalem Michelin Pilot Road 2, a
    na oponie jak byk jest dopisek 2CT.
    Produkuja Pilot Road 2 CT a nazywaja toto Pilot Road 2, no chyba, ze to
    co mam w swojej Hundzie to jakas chinska podroba... ;-)

    Zdrowko

    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2009-07-09 18:13:28
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KLOSZ pisze:

> [...]
    > Produkuja Pilot Road 2 CT a nazywaja toto Pilot Road 2, no chyba, ze to
    > co mam w swojej Hundzie to jakas chinska podroba... ;-)

    U mnie też - handlowo nazwa Pilot Road 2, a na oponie jak byk 2CT

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2009-07-10 06:20:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:
> [...]
    > normalne pieniądze kupić kpl. opon do mojego moto) wolę dopytać bardziej
    > biegłych w tym temacie, niż potem siedzieć i pluć sobie w brodę.

    www.jotte.pl
    Tomuś jest we Wrocławiu przecież.

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-07-10 07:45:35
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 10 Lip, 08:20, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > www.jotte.pl
    > Tomuś jest we Wrocławiu przecież.

    Jest na Bielanach Wroclawskich. Ma otwarty sklep od Poniedzialku do
    Piatku od 10-17. Walka o klienta taka sobie ale najwyrazniej
    wystarczaja mu klienci z samych Bielan ;-)

    Pozdr,
    Gonzik.

  • 6. Data: 2009-07-10 08:03:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 00:45:35 -0700 (PDT), gonzik napisał(a):

    > Jest na Bielanach Wroclawskich. Ma otwarty sklep od Poniedzialku do
    > Piatku od 10-17. Walka o klienta taka sobie ale najwyrazniej
    > wystarczaja mu klienci z samych Bielan ;-)

    Toć mi tego pisac nie musicie - większość osprzętu w Fazerze mam od
    Tomka. Nawet dzisiaj do niego jadę po kolejną duperelę. Tyle, że cena
    akurat opon u niego nie jest jakoś nadmiernie atrakcyjna, że tak
    delikatnie powiem :)

    Sebastian S.

  • 7. Data: 2009-07-10 08:16:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:

> [...]
    > Tomka. Nawet dzisiaj do niego jadę po kolejną duperelę. Tyle, że cena
    > akurat opon u niego nie jest jakoś nadmiernie atrakcyjna, że tak

    no to nie wiem, bo ja za komplet akurat pilotów zapłaciłem dość
    przyzwoitą cenę i wszyscy znajomi u niego kupują gumy... no opony.
    jakieś słabe rabaty masz u niego :)

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-07-10 16:21:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 10:16:42 +0200, gildor napisał(a):

    > jakieś słabe rabaty masz u niego :)

    Wiesz - dzisiaj dzwoniłem tam i się umówiłem, że po pracy zdążę przed
    17.00 na bielany do sklepu - obiecał czekać jakbym się nie wyrobił.
    Jechałem w zajeb...j burzy (w końcu się umówiłem) ale efekt końcowy
    mnie dobił - o 16.35 byłem na miejscu i pocałowałem klamkę. Nie muszę
    Ci chyba opisywać mojego wk....a.
    Chyba rzeczywiście klienci z Bielan Tomkowi wystarczają. Ech.

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 9. Data: 2009-07-10 17:50:43
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

    > jakieś słabe rabaty masz u niego :)
    >
    > --
    > gildor
    > 9'99

    To chyba nie tylko On. Ostatnio kupilem sporo gratów od Tomka do Fazera
    Wszystko w bardzo dobrych cenach oprócz opon - pytalem o dokladnie ten sam
    model i cena byla "sklepowa". Ostatatecznie opony kupilem na giełdzie w
    Warszawie komplet za 1050 PLN. Jesli kogos interesuja namiary na
    sprzedajacego to prosze na priv sqbi1[at]interia.pl

    --
    GPZ 500 S
    FZ6 Fazer