  • Data: 2009-05-11 12:21:30
    Temat: Meldowanie sluchawki a bezpieczenstwo - jak to dziala ?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nosze sie z zamiarem zakupu telefonu bezprzewodowego do mojego malego
    mieszkanka w bloku.
    Jedna z kwestii jaka mnie szczegolnie intersuje to to zeby ktos (np.
    zlosliwy sasiad) nie probowal dzwonic sobie na moj koszt lub tez mnie
    podsluchiwac.
    Wiem ze podstawowym warunkiem jest to zeby dany telefon mial
    homologacje ale poza tym niewiele wiem...
    Cos tez googlalem w tym temacie i natknalem sie na cos takiego jaka
    cyfrowy standard DECT - dobrze chociaz kombinuje ?

    Mam w zwiazku z tym kilka pytan:

    - jak dziala zabezpieczenie przed podsluchem ?
    - jak ogolnie przebiega proces meldowania sluchawki (co do czego jest
    wysylane i w jakiej kolejnosci) ?
    - jak jest zabezpieczenie przed tym zeby np. sasiad nie zameldowal sie
    swoja sluchawka do moje bazy (zakladajac ze ma ten sam lub podobny
    model telefonu) ?
    - czy kazda sluchawka / baza ma jakis unikalny numer identyfikacyjny
    (cos a la adres MAC w Ethernecie) ?
    - czy mozna wprowadzic ograniczenie na ilosc meldowanych sluchawek do
    mojej bazy (wiekszosc nowych modeli umozliwia zalogowanie 4 - 6
    sluchawek a mnie w kawalerce wystarczy jedna) ?
    - czy mozecie polecic jakies konkretne ficzery telefonu ktore podnosza
    bezpieczenstwo meldowania jak i samej rozmowy (ochrona przed
    podsluchem)? Lub tez konkretne marki / modele ?

    Dzieki z gory za odpowiedzi (wystarcza chocby linki..)

    Pozdrawiam
    Melmack.