  • 41. Data: 2012-08-15 20:26:23
    Temat: Re: Megane vs Ceed
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h...@4...ne
    t...

    > Nie ma to jak porównac dwa auta

    Żadne dwa auta.
    Robiłem rozeznanie w przypadku Megane II Grandtour - awarie które miałem
    były typowymi dla tego auta, część z nich była typowymi również dla innych
    modeli tej marki, zwłaszcza takich z tymi samymi silnikami.
    Firma nic nie robiła nawet przez kilkanaście lat, żeby te problemy usunąć -
    vide słynne cewki Sagema, które nie zwykły wytrzymywać dłużej niż rok czy
    dwa.

  • 42. Data: 2012-08-15 21:52:14
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Ja się przejechałem na nich dwa razy. Raz poprawili na swój koszt,
    > drugi raz udało im się wykręcić. Generalnie mam wrażenie, że trzeba
    > się im uważnie na ręce patrzeć.

    Ja też uważam, że FAS to słaby warsztat.
    Kiedyś chcieli mnie naciągnąć na 600PLN, ale nie zapłaciłem.
    Ogólnie też nie polecam.
    Pzdr
    Adam

  • 43. Data: 2012-08-15 23:05:27
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 17:31:01 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Powiedz �e to trolling i do tego jeszcze we mnie osobi�cie wymierzony.
    > Nie wierz�, �e mo�na por�wnywa� produkt producenta jednych z najbardziej
    > awaryjnych i najdro�szych w eksploatacji kompakt�w, z czym� dok�adnie
    > odwrotnym.....

    Przepraszam za pytanie, ale się nie znamy, więc dlaczego uważasz, że piszę coś
    specjalnie przeciw Tobie? Jakiś samozwańczy Admin czy co?
    Właśnie stuknęło mi 150kkm w Megance III GrandTour i to bez poważnych awarii.
    Zmieniam autko więc pytam o radę, bo kiedyś między innymi do tego służyła ta grupa.

    Nie spinaj się tak bo skończysz jak "kasjer dupa" ... :D
    http://www.joemonster.org/filmy/10456/Ballada_o_kasj
    erze_dupie_

  • 44. Data: 2012-08-15 23:06:40
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za opinie!

    ...jestem o krok od ecyzji że jednak Ceed GDI 135 kM.
    :)

  • 45. Data: 2012-08-15 23:45:42
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 15 Aug 2012 21:52:14 +0200, na pl.misc.samochody, adam
    napisał(a):

    > Ja też uważam, że FAS to słaby warsztat.
    > Kiedyś chcieli mnie naciągnąć na 600PLN, ale nie zapłaciłem.
    > Ogólnie też nie polecam.

    W życiu nie zgodzę sie z okresleniem "chcieli mnie naciągnąć" - w
    stosunku do tego serwisu. Możesz coś wiecej napisać o sytuacji?

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 46. Data: 2012-08-15 23:46:57
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 15 Aug 2012 20:26:23 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
    napisał(a):

> [...]
    > vide słynne cewki Sagema, które nie zwykły wytrzymywać dłużej niż rok czy

    No to Megane miałem popsute - silnik 1,6 cewki Sagema zapierdalały
    jak złoto.

  • 47. Data: 2012-08-16 00:52:33
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak PB nawija makaron na uszy:

    > Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się

    Caly swiat tym jezdzi wiec zle nie jest...ba nawet bardzo dobrze.
    Silniki jeszcze do dopracowania (konkurencja jest dalej) ale raczej
    bezawaryjne.

    > Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
    > sztuk - jeżdżą bez problemu.

    Co do HDI sie zgodze...co do DCi - babulisz...IMHO najgorszy dizel pod
    wzgledem awaryjnosci z dostepnych na rynku.

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 48. Data: 2012-08-16 00:55:53
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

    > Ale tu mowa o Renault.
    > Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

    Cos w tym jest...cytujac jednego dobrego mechanika "gdyby nie renowki to
    nie byloby co robic";)
    Oczywiscie mialem tez DCi i na szczescie ominely mnie ew. wizyty w
    warsztacie (bylo to krotkie malzenstwo).

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 49. Data: 2012-08-16 01:00:44
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Ciężko jest znaleźć sobry serwis do francy. Ja się już na kilku
    > przejechałem.

    Reno-max kolo Babic? Krotko bo krotko, ale nie plakalem - zrobili co
    chcialem i za normalna kase.

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 50. Data: 2012-08-16 01:33:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 18:08:46 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
    > A tak poważnie to już się pojawiają już takie cuda - (do testowania na
    > klientach):
    > http://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacja-brc-sequent
    -direct-injection-sdi/

    No, mysle ze BRC to wczesniej przetestowalo.

    > http://autonagaz.com.pl/liquid_propane_direct_inject
    ion-4n.html

    A to wyglada bardzo interesujaco ... tylko ciekawe ile kosztuje, a nowosc
    pewnie sporo ..

    J.