  • Data: 2011-01-11 21:12:01
    Temat: Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja Mazda 6 miała wymiane trochę elektroniki. Nie dało się tego zrobić bez
    odpięcia aku.

    Skutkiem tego ma zakodowane radio i komputer pokładowy.

    Auto sprowadzone, wszystko wskazuje, że nie ma kodu w dokumentach jakie
    dostałem.

    Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to rozkodował i
    nie policzył tyle co w ASO.

    Pozdrawia dla P.M.S