  • 81. Data: 2012-03-17 15:31:42
    Temat: Re: Masturbacja w tramwaju
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 19:55, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > A po co w ogóle zatrzymywać? Nie mógł po prostu jechać dalej i w imię
    > tolerancji dać "skonczyć" wyborcy Ruchu Palikota tej naturalnej
    > czynności w spokoju?

    A skąd wiesz, że to był wyborca RP? Równie dobrze mógł to być
    sfrustrowany młodziak z seminarium duchownego, który przeżył załamanie
    nerwowe z powodu zmuszania do tłumienia natury i ewentualnie z powodu
    molestowania.

  • 82. Data: 2012-03-17 15:38:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2012 13:14, T. pisze:

    > Nie zdążyłby pooglądać?

    Swoją szosą - co za banda mięczaków... Zamiast capnąć go w kilka osób za
    kark i po prostu wyrzucić na zbity pysk na zewnątrz... Całe stado ludzi
    stało jak... stado owiec ;)

  • 83. Data: 2012-03-17 20:34:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dudley" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jk1pnh$jhk$...@u...news.interia.pl...

    > Jeśli wydaje Ci się,

    To co mi się wydaje jest zdecydowanie NTG, więc nie jest to ani miejsce ani
    czas na taką analizę, a Twoje zdanie na tego typu tematu nijak mnie nie
    interesuje, więc możesz sobie darować jego ogłaszanie.

    Wróc do tematyki grupy, a ode mnie się odstosunkuj.
    PLONK WARNING, gdybyś z rady nie skorzystał.

  • 84. Data: 2012-03-17 20:34:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jaszyn" <p...@s...ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A ty jestes smieciem.

    PLONK

  • 85. Data: 2012-03-17 20:43:46
    Od: "mushroom" <p...@y...com>

    Cavallino nabredził:

    > PLONK

    To ruska ciura, tego się nawet patykiem nie rusza.

  • 86. Data: 2012-03-17 20:56:53
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-03-15 19:45, Maurycy Poszepszyński pisze:
    > Użytkownik - Cavallino napisał::
    >>

    > Ukłuło? Ależ wrażliwa i delikatniusia ta palikociarnia. he he he

    gdyby Ciebie pobili w tramwaju, to byś inaczej gadał.

  • 87. Data: 2012-03-17 22:23:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.pregierz.]
    Dnia 17.03.2012 Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com> napisał/a:

    > Przyznaj się, że jesteś jakimś botem, zaprogramowanym na dawanie
    > "extreme negative feedback", bo ilekroć czytam coś, co wygenerowałeś to
    > zawsze jest to obrzucanie kogoś gównem i to w jak poetycki sposób.

    Wybiórczo czytasz.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: To *tylko* stwierdzenie faktu, kłóccie się beze mnie :)

  • 88. Data: 2012-03-18 09:43:25
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - nazgul napisał::

    > gdyby Ciebie pobili w tramwaju, to byś inaczej gadał.

    Mógłbyś sprecyzować? Pan Kawałek dostał po ryju za publiczne majtanie
    wackiem?
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 89. Data: 2012-03-18 12:29:03
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 15 Mar, 00:48, to <t...@i...pl> wrote:

    > Nie wiem, ja się nie znam na koniach.

    zawsze mozna fahofffca spytac...
    http://www.tvn24.pl/0,1712079,0,1,17_latek-zgwalcil-
    konia,wiadomosc.html

    WS

  • 90. Data: 2012-03-18 14:28:07
    Od: "dudley" <d...@i...pl>

    > To co mi się wydaje jest zdecydowanie NTG [...]

    No właśnie - zatem na przyszłość racz zachować swoje zdanie na temat spraw
    nie związanych z tematyką grupy dla siebie i nie wynurzaj się z nim
    publicznie, skoro nie życzysz sobie, żeby inni to robili i twierdzisz, że
    nie czas ani miejsce na takie dywagacje.
    --
    dudley, ckmk
    laga 1.9 dCi