  • 71. Data: 2012-03-16 09:04:23
    Temat: Re: Masturbacja w tramwaju
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > po Poznaniu? z Zachodniego na Główny :P no chyba że na Wole... (jeszcze
    > działa?)

    Na bilecie strefowym można przejechać za 3,40 zł z jednego końca Poznania na
    drugi, w tym do centrum, da się zrobić ze 30 km.
    Autobusem MPK to by wychodziło w skrajnych przypadkach ze 3 h, koszt byłby
    minimum 2-3 razy taki.
    A ja mieszkam niedaleko granic miasta, więc do centrum właśnie PKP wychodzi
    najsensowniej, 15 minut zamiast 45.

  • 72. Data: 2012-03-16 18:37:24
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - v...@i...pl napisał::

    > No to juz wiemy kto jezdzi "czworka" :)

    :-)))))
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 73. Data: 2012-03-16 21:08:56
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - Marek 'marcus075' Karweta napisał::
    > PH, Wed, 14 Mar 2012 23:36:37 +0100, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > Hm... Gdzie to ja czytałem, że jednak to nie to samo...

    Czytałeś?... ;-)

    > Kobiety, a czemu pytasz? ;-)

    A którą wolisz - lewą czy prawą?

  • 74. Data: 2012-03-16 22:40:58
    Od: "dudley" <d...@i...pl>

    > Ale jednak większość głupoli w tym kraju myśli kategoriami hebrajskiej
    > biblii,

    Że zacytuję pewnego mędrca z PMS-u: to tak "z wrodzonego chamstwa plujesz"
    czy może u Palikota uczą Cię takiej otwartości, tolerancji i poszanowania
    odmiennych poglądów innych ludzi?
    --
    dudley, ckmk
    laga 1.9 dCi

  • 75. Data: 2012-03-16 22:51:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dudley" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jk0c0f$8kv$...@u...news.interia.pl...

    > Że zacytuję pewnego mędrca z PMS-u: to tak "z wrodzonego chamstwa plujesz"

    Nie, stwierdzam fakt.
    A jak jakiemuś głupolowi stwierdzenie faktu kojarzy się z chamstwem, to nie
    zasługuje na określenie "głupol", byłoby zbyt łagodne.

  • 76. Data: 2012-03-17 00:07:06
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-16 09:04, Cavallino pisze:

> [...]
    > A ja mieszkam niedaleko granic miasta, więc do centrum właśnie PKP
    > wychodzi najsensowniej, 15 minut zamiast 45.

    No niestety, komunikacyjny koszmar. Z ogrodow na pl. wiosny ludow
    tramwaj potrafi jechac 45min zamiast rozkladowych 18... :|

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 77. Data: 2012-03-17 11:41:19
    Od: "dudley" <d...@i...pl>

    > Nie, stwierdzam fakt.
    > A jak jakiemuś głupolowi stwierdzenie faktu kojarzy się z chamstwem, to
    > nie zasługuje na określenie "głupol", byłoby zbyt łagodne.

    Jeśli wydaje Ci się, żeś najmądrzejszy w całej wsi i twoja opinia jest
    najbardziej miarodajna, najprawdziwsza i jedyna obowiązująca, to masz
    rację - wydaje Ci się.
    Już nie raz pokazałeś, że jak ktoś stwierdza fakty dla Ciebie niewygodne i
    do Twoich jedynie słusznych poglądów nie przystające, to w słowach nie
    przebierasz, uprawiasz dziecinadę z warningami i plonkowaniem, itd., itp.
    Ty możesz... Nie proponowali Ci przypadkiem przenosin do Sevres,
    Najczcigodniejszy Ideale?
    --
    dudley, ckmk
    laga 1.9 dCi

  • 78. Data: 2012-03-17 13:02:14
    Od: Jaszyn <p...@s...ru>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 22:51:42 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie, stwierdzam fakt.
    > A jak jakiemuś głupolowi stwierdzenie faktu kojarzy się z chamstwem, to nie
    > zasługuje na określenie "głupol", byłoby zbyt łagodne.

    A ty jestes smieciem. To tylko stwierdzenie faktu, bo po prostu jestes, jak
    kazdy zwolennik smiecia palichuja. A jak stwierdzenie tego faktu kojarzy ci
    sie z chamstwem, to nawet na okreslenie glupol i smiec nie zaslugujesz, to
    zbyt lagodne, smieciu.

    --
    Jaszyn
    "Z cyklu obietnic Tuska:

  • 79. Data: 2012-03-17 15:21:42
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com>

    W dniu 2012-03-17 13:02, Jaszyn pisze:

> [...]
    > sie z chamstwem, to nawet na okreslenie glupol i smiec nie zaslugujesz, to

    Przyznaj się, że jesteś jakimś botem, zaprogramowanym na dawanie
    "extreme negative feedback", bo ilekroć czytam coś, co wygenerowałeś to
    zawsze jest to obrzucanie kogoś gównem i to w jak poetycki sposób.
    Wyślij do swojego programisty mail z gratulacjami jak bogaty słownik ci
    załatwił. Jeszcze trochę i może przejdziesz test Turinga. Nagroda
    Loebnera czeka!

  • 80. Data: 2012-03-17 15:28:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2012 00:02, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Według pewnych teorii opisany w Biblii "Grzech Onana" to był stosunek
    > przerywany a nie masturbacja.

    Takie było pochodzenie tego słowa, ale obecnie oznacza ono to samo, co
    "masturbacja" czy też budzące moją największą wesołość określenie
    "samogwałt".

    I tak a'propos Onana - mam wrażenie, że tekst źródłowy potępia raczej
    niedotrzymanie powinności "zastąpienia" brata (to zdaje się był w
    tamtych plemionach obowiązek).