eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMaster 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach. › Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.
    From: j...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych
    obrotach.
    Date: Mon, 09 May 2016 20:44:50 +0200

    Od jakiegoś czasu w aucie pojawił się problem. Czasami na wolnych
    obrotach pojawia się falowanie, a sam silnik wydaje odgłosy jak "stary
    Star". Ale... wystarczy wrzucić bieg, przejechać metr i objaw znika.
    Przynajmniej w widocznym stopniu, bo czasem czuć na karoserii lekkie
    drgania, jakby wywalona była jakaś poducha. Przegazowanie silnika na
    postoju nie pomaga, trzeba nim kawałek ruszyć z miejsca. Obajwy są
    tylko na rozgrzanym silniku. Na zimno nie występują
    Silnik odpala na zimno i na ciepło, nie dymi, nie traci mocy.

    https://youtu.be/5Cejg16dY_0

    Mechanik podłączył pod kompa, wyszły mu błędy dotyczące świec
    żarowych. Świece wymienione, ale objaw pozostał. Teraz stawia na
    wtryskiwacze. Nie uśmiecha mi się wydawanie pieniędzy na jego
    "macanie".
    Na jutro jestem umówiony wstępnie na diagnozę Clipem. Na co ew.
    zwrócić uwagę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06