-
11. Data: 2019-06-30 14:00:39
Temat: Re: Manometr do sprawdzenia wakupompy
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** Uzytkownik pisze tak:
> Nareszcie chyba natrafiłem na dobrego mechanika samochodowego
chyba jeszcze nie otwieraj szampana :)
> który stwierdził, że prawdopodobnie w aucie mam uszkodzoną vakuum
> pompę i musi ją sprawdzić. Podłączył do układu manometr o zakresie
> od -1 do +5 czy +6 barów, a wskazówka w nim "poszła" do oporu na
> minus.
oj to chyba zły trop jeśli wskazówka dziarsko skoczyła do oporu.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
-
12. Data: 2019-06-30 14:51:17
Temat: Re: Manometr do sprawdzenia wakupompy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 30 Jun 2019 13:55:03 +0200, JDX napisał(a):
> On 2019-06-30 13:28, Uncle Pete wrote:
> [...]
>> Pozostaje pytanie, jeżeli rzeczywiście istnieją manometry pokazujące -3
>> bara, jak interpretować taki wynik?
> IMO chińskie manometry bez problemu mogą pokazywać chińskie bary. :-)
Moga tez prawdziwe.
Jak tu kolega pisal - one mierza roznice cisnienia mierzonego w
stosunku do otaczajacego. W podniesionym cisnieniu moze byc -3 bar.
Wakupompa w komorze cisnieniowej ? Hm, moze i ma sens.
Klimatyzacja w dzwonie nurkowym ?
J.