  • 111. Data: 2010-04-19 17:45:33
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    kamil pisze:

    > "Gregorius" <n...@m...adresu.com> wrote in message

    > Pewnie tak, bo ja przez niecaly rok mialem Megane i cewke zmienialem.

    I zmieniłeś Sagema na Sagema? Czy posłuchałeś dobrej rady i zmieniłeś na
    Denso, zapominając tym samym o problemie?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 112. Data: 2010-04-19 18:01:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > I zmieniłeś Sagema na Sagema? Czy posłuchałeś dobrej rady i zmieniłeś na
    > Denso, zapominając tym samym o problemie?

    Posluchalem rozsadku, zmienilem na to co akurat na szrocie za grosze bylo w
    drugiej takiej meganie i sprzedalem auto w cholere.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 113. Data: 2010-04-19 18:12:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 18 Apr 2010 19:44:12 +0200, to wrote:

    >Podłączasz laptopa kablem kupionym za 100 zł na Allegro i przy odrobinie
    >szczęścia wiesz już wszystko.

    Nie jestem pewien - zadna lampka sie nie zapalala.

    Problem byl tez taki ze jak zaczynalem grzebac to mijala minuta, auto
    zapalalo .. nie ma zadnego uszkodzenia panie kierowco :-)

    J.

  • 114. Data: 2010-04-19 18:15:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Apr 2010 20:43:48 +0200, Gregorius wrote:
    >Nie ma to jak dogłębna wiedza z forów internetowych.
    >- Megane 2001 1,4 16V - zrobiłem 150 tyś. km - zero padniętych cewek
    >- Laguna 2004 1,8 16V - zrobiłem 40 tyś. km - zero padniętych cewek

    A czy na twoich cewkach pisalo Sagem ?
    Na niektorych pisalo.

    I ja nie mam pretensji do Renault ze mu sie to przydarzylo.
    Ja mam pretensje ze po pierwszych przypadkach nic nie zmienili.

    >Za to w Passacie 2001 1,8T kumpel odkąd ma to auto zmienił już dwie a
    >przejechał w tym czasie 30 kkm.

    A co pisze na jego cewkach ? :-)

    J.

  • 115. Data: 2010-04-19 18:16:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Przybliżona pojemność i założenie, że nie ma napraw tylko wymiany
    > eksploatacyjne (olej, filtry). Więc tak. Przyjąłem Golfa MK3 1,9TD i 1,8
    > benzyna. Diesel w mieści pali max. 6 litrów, benzyna 8 lekko weźmie 8
    > litrów.

    Mnie 10 litrów to palił silnik 1.6.
    W 1.8 to raczej wyższego a nie niższego zużycia benzyny można się
    spodziewać.

  • 116. Data: 2010-04-19 19:03:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:

    > W benzynie problemem może być właściwie tylko cewka, co do kabli czy
    > świec to jeśli auto z ich powodu stanie to oznacza to tylko zaniedbania
    > serwisowe właściciela. Diesel ma za to znacznie bardziej skomplikowany
    > układ paliwowy, świecie żarowe, a prawie każdy także sprężarkę i koło
    > dwumasowe.

    Bez swiec zarowych diesel odpali.
    Turbosprezarka u mnie wytrzymala jak na razie 300kkm, a kola dwumasowego
    nie mam (ASB) :>

    --
    Karolek

  • 117. Data: 2010-04-19 20:42:26
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    W dniu 2010-04-19 18:15, J.F. pisze:

    > A czy na twoich cewkach pisalo Sagem ?
    > Na niektorych pisalo.

    Nie wiem bo żadnej nie musiałem wyciągać :) Zmieniałem co prawda świece
    w tym okresie, ale nie chciało mi się pilnować mechanika.

    > I ja nie mam pretensji do Renault ze mu sie to przydarzylo.
    > Ja mam pretensje ze po pierwszych przypadkach nic nie zmienili.

    Po pierwszych nie, po jakichś kolejnych już tak bo temat zdaje się ucichł.

    > A co pisze na jego cewkach ? :-)

    Na padniętych VW a na tych wymienionych Audi :)

    --
    Gregorius

  • 118. Data: 2010-04-19 20:47:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Apr 2010 20:42:26 +0200, Gregorius wrote:

    >Nie wiem bo żadnej nie musiałem wyciągać :)

    No to na twoich pisalo Denso :-)

    >Po pierwszych nie, po jakichś kolejnych już tak bo temat zdaje się ucichł.

    Musialo, bo klienci by tego nie zniesli.
    Ale to jednak pare lat trwalo, i o to mam pretensje :-)

    Wiadomo, Audi wyzsza klasa :-)

    J.

  • 119. Data: 2010-04-19 21:12:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    kamil pisze:

    > Kogo obchodzi czy silnik przejedzie milion czy bez kozery pincet, skoro
    > w tym czasie serwisowanie zawieszenia, hamulcow i calej reszty zaczyna
    > przekraczac wartosc pojazdu z takim przebiegiem.

    Przesadzasz.
    Wartosci nie przekracza.

    --
    Karolek

  • 120. Data: 2010-04-19 21:49:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 18 Apr 2010 23:01:46 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > No tylko pytanie o sens takiego wyrównania. Bo prawdę mówiąc w sporcie
    > wcale nie chodzi o to żeby szanse były równe, ale o to żeby lepszy miał
    > szanse większe.

    Wystarczy Ci, że motorsport jest po to, by sprzedawać różne
    produkty, m. in. samochody?

    r.