  • 31. Data: 2011-08-09 22:59:20
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-09 17:23, Dykus pisze:
    > Witam,

    > A w jakim celu to lekkie przyśpieszenie?

    Masz zadanie domowe: obejrzeć serial "Zmiennicy", odcinek drugi. Sama
    końcówka, tak od 53 minuty. Jak obejrzysz, to wróć. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2011-08-09 22:59:57
    Temat: Re: mam lepszy
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-08-09 16:46, Michał Gut pisze:
    > a wystarczy sie po prostu zastanowic - czy moze pomalowac sobie tyl
    > samochodu czy nie.
    > jesli odpowiedz twierdzaca zahamuj gwaltowniej niz zwykle, spiszcie
    > kwity i do aso:)
    Przy 140km/h wole nie probowac :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 33. Data: 2011-08-09 23:00:31
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-08-09 20:27, megrims pisze:

    > W Polsce chyba nie dają mandatów za jazdę na zderzaku.
    > W Niemczech są chyba nawet specjalne "fotoradary" do pomiaru
    > odległości od auta poprzedzającego. I przysyłają mandaty.
    >
    > W niemczech są wszyscy nauczeni trzymania odstępu.
    Nieprawda.
    Duzo jest tez mend siedzacych na zderzakach.
    Mniej niz w pl, zdecydowanie, ale zdarzaja sie nierzadko

  • 34. Data: 2011-08-09 23:03:06
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-08-09 20:48, Michał Gut pisze:
    > chaiem przekazac ze po prosty wynikalo to z bardzo malego doswiadczenia.
    > uczono mnie - tyle odstepu w metrach to predkosc w kilometrach.
    > ale gdy tak probowalem robic to - co kiedys juz opisywalem w ktoryms
    > watku - zawsze ktos wpakowywal mi sie przed maske i znowu heble,
    > zwiekszenie dystansu i znowu kolejny przed maske
    > i tak w kolo macieju...

    Ja tez nie trzymamam przepisowej odleglosci (mindestens halber Tacho :)
    Ja trzymam dosc duza, wedlug mojej oceny bezpieczna.
    Co innego trzymac 100m odleglosci (co jest nierealne przy duzym ruchu) a
    co innego podjezdzach przy 140km/h na metr, dwa trzy.
    To jest megaglupota i zwykle skurwysynstwo.
    Jak sie chce smiec zabic to prosze bardzo.
    Tylko dlaczego ja mam ginac z nim?

  • 35. Data: 2011-08-09 23:06:28
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-08-09 11:32, Bydlę pisze:

    > U mnie (mam prawidłowo ustawione dysze) płyn nie tryska poza szybę.
    > Ale rozumiem wieśniaków ze źle ustawionymi...
    > ;>>>
    To masz jakies dysze wspomagane laserem i kawitacja ;).
    Na chlopski rozum.
    Ped powietrza dociska wylatujacy plyn do szyby.
    Jesli wiec na postoju dolatuje nam do 2/3 wysokosci szyby to przy
    140km/h dolatuje do 1/4 wysokosci
    Mi na postoju dolatuje mniej wiecej do 90% wysokosci szyby.
    Zeby na autostradzie do okolo polowy w kierunku 2/3.
    A i tak cos tam zawsze poleci za auto (zawirowania powietrza?)

    I doprawdy nie wiem czy mam IDEALNIE ustawione dysze.
    Wedlug mnie sa dobrze ustawione

  • 36. Data: 2011-08-09 23:14:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 23:03:06 +0200 osobnik zwany topek
    wystukał:

> [...]
    > podjezdzach przy 140km/h na metr, dwa trzy. To jest megaglupota i zwykle
    > skurwysynstwo. Jak sie chce smiec zabic to prosze bardzo. Tylko dlaczego

    znaczy się zdecyduj. Nie trzymasz 100m przy 200knh? i ile masz z tego
    punktów?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2011-08-09 23:49:47
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 23:39:18 +0200, topek napisał(a):

    > Nie dziala zawsze ale w 90% przypadkow.
    > Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i
    > bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to
    > zacznijcie myc szyby. Plyn do spryskiwaczy jest wysoce skuteczny. Od
    > razu zwiekszy odstep a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow i
    > zjedziecie prawdziwemu mezczyznie.

    Ale po co ?
    Zapewne jak mnie wyprzedzi to zrobi to samo. Zjeżdżam spokojnie na prawy
    pas a "miszcz" niech dalej sobie jedzie lewym.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 38. Data: 2011-08-09 23:59:00
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 11:32:02 +0200, Bydlę napisał(a):

    > U mnie (mam prawidłowo ustawione dysze) płyn nie tryska poza szybę.
    > Ale rozumiem wieśniaków ze źle ustawionymi...
    > ;>>>

    Ja widze 3 możliwości:
    1. Nie osiągasz prędkości powyżej 70-100km/h?
    2. Lejesz do spryskiwacza Chlorek metylenu.
    3. Masz super-hiper system odzyskiwania cieczy zgromadzonej na szybach i
    masce pojazdu, tylko nie mam pojęcia jak działa w deszczu o ile działa.

  • 39. Data: 2011-08-10 00:10:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello huri_khan,

    Tuesday, August 9, 2011, 11:49:47 PM, you wrote:

    > Ale po co ?
    > Zapewne jak mnie wyprzedzi to zrobi to samo. Zjeżdżam spokojnie na prawy
    > pas a "miszcz" niech dalej sobie jedzie lewym.

    Wiesz... Miszcz Topek Wszechpozdrawiający nie będzie zjeżdżał na prawy
    pas, jak ma do TIRa tylko 300 metrów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-08-10 02:17:45
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Dykus <d...@s...wp.pl> napisał(a):

    > Witam,

    > A w jakim celu to lekkie przyśpieszenie?

    Żeby odległość się zmieniła. Jeżdzący mają wyrobiony odruch. Zapalające się z
    tyłu czerwone światła i zmiana odległości zawsze na mniejszą oznacza że należy
    zaczać hamować. Robi się to odruchowo. Tak samo zareagują jak zapalą się
    czerwone światła stopu i zacznie rosnąć odległość. Im szybciej bęzdie rosła
    odległośc tym hamowanie będzie mocniejsze. Taki myk że mózg czegoś się nauczył
    i wykonuje określone czynności bez angażowania świadomości. Ale ma za małą moc
    obliczeniową żeby ocenić czy odległość się zwiększa albo zmniejsza. Nauczyć
    się rozpoznawania takiej sytuacji nie miał możliwości.