  • 21. Data: 2015-10-01 14:18:23
    Temat: Re: Mam nagrania - ale....
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Dlatego powinna być zakazana rozmowa także przez zestaw głośnomówiący.

    Tak jest i rozmowa z pasażerem :)

    > Albo nie zakazywać i nie mnożyć kolejnych debilnych przepisów.

    To nie jest możliwe w tym kraju.

  • 22. Data: 2015-10-01 14:52:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Była mowa o utrudnianiu ruchu przez szeryfa.
    >
    > Co do tego, czy różne czynności są RZECZYWISTYM zagrożeniem - zdania
    > są podzielone. Filmowanie to nie pisanie SMSów.

    Ale skupiasz się na aparacie/telefonie i celowaniu obiektywem w punkt
    który cię interesuje a to odrywa już wzrok i koncentrację z jazdy na
    filmowaniu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2015-10-01 14:55:30
    Od: RD <r...@g...com1>

    > Nagrywanie utrudnia ruch innym?

    Mowa jest o "byciu artystą na drodze" i "byciu szeryfem", a nie o
    utrudnianiu ruchu na drodze.

  • 24. Data: 2015-10-01 14:58:10
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-01 o 14:12, Pszemol pisze:

    > Jak długo żyjesz na tym świecie aby tak sądzić? :-)))

    widziałeś kiedyś takie zachowanie w cywilizowanych drogowo krajach?

    @

  • 25. Data: 2015-10-01 15:07:40
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 1 Oct 2015 11:42:01 +0200 Czesław Wiśniak <p...@w...pl>
    napisał:

    >ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza
    >zagrozenia?:)

    Jak masz tylko jedną to może nie...

    https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g

    :-)

  • 26. Data: 2015-10-01 15:09:08
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Jak masz tylko jedną to może nie...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g
    >
    > :-)

    Skrajny przypadek. Odrzucamy :P

  • 27. Data: 2015-10-01 15:36:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

  • 28. Data: 2015-10-01 16:26:20
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Zadziwijaąca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na
    > dzwigni?:)
    > PS. Mam automat.

    >Skrajny przypadek. Odrzucamy :P.

    Automat skrajny przypadek? Otwórz się na świat :)

  • 29. Data: 2015-10-01 18:43:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > widziałeś kiedyś takie zachowanie w cywilizowanych drogowo krajach?

    Nie spotkałem się aby ktoś kogoś upominał na drodze...

    To tylko w Polsce się widuje - parę tygodni temu widziałem
    jak w Krakowie ktoś komuś zajechał drogę, dojechali do
    świateł, tenz tyłu wysiadł i szedł do tego z przodu przed nim
    gotowy do konfrontacji i pouczania chyba... Wrócił i śmiał
    się coś głupkowato do dziewczyny która siedziała obok.
    Akurat stałem obok nich na prawym pasie i obserwowałem.

    Myślę że takie pouczanie się na drodze jest szkodliwe.
    I warto się powstrzymać od tego typu praktyk.
    No chyba że ktoś generalnie szuka guza i lubi awantury.

  • 30. Data: 2015-10-01 20:56:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-01 o 16:26, Czesław Wiśniak pisze:

    > Automat skrajny przypadek? Otwórz się na świat :)

    Czyli ja też mam skrajne przypadki ;)
    I to kilka :)

    --
    Pozdrawiam.