    From: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Małe, miejskie (z cyklu co kupić?)
    Date: Wed, 24 Nov 2010 19:41:22 +0100

    Powoli rozglądamy się za miejskim wozidłem dla żony (poprzednik już
    sprzedany). Generalnie wybór w tej klasie jest ogromny więc trudny.
    Założenia: małe, oszczędne, rocznik ok 2004, kosztujące kilkanaście kkzł,
    diesel lub mała benzyna + lpg.

    W tym momencie nie mam jeszcze zdania bo dopiero zaczynamy przymiarki i
    pewnie z czasem trochę się wyjaśni ale na tą chwilę patrzymy na: Nissan
    Micra (najbardziej się podoba), Citroen C3/C2 , Ford Fiesta, ewentualnie
    Fiat Grande Punto, Suzuki Swift ale są ciut niwsze i droższe.

    Które warto brać pod uwagę (typowe bolączki lub coś co je przekreśla), które
    silniki najmniej problemowe (czy małe TDCI, HDI i dCi mają generatory
    problemu typu koło dwumasowe itd.), która benzyna wybitnie nie nadaje się do
    gazu?

    Pozdr
    Scyzoryk