eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingMacOS X a DirectXMacOS X a DirectX
  • Data: 2009-03-12 19:58:00
    Temat: MacOS X a DirectX
    Od: "mx" <m...@n...to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Czy jest moze jakis opensource'owy / platny projekt umozliwiajacy latwe
    przeniesienie aplikacji urzywajacej Direct3D 9
    na MacOS'a ? (kodu directowego jest sporo, skomplikowane shadery, defered
    rendering, GPU computing itp, itd. ogolnie parem mega c++'a)
    Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
    zarzadzac dalej w miare jednym projektem
    a nie jego osobnymi (chocby ze wzgledu na specyfike api) wersjami na macOS'a
    i windowsa
    (cale ui jest w quicktime'mie wiec tu problemow nie przewiduje raczej :D)

    Takie tylko rozeznanie przeprowadzam.

    jak wydajnosiowo sprawdzaja sie projekty typu :
    http://www.codeweavers.com/compatibility/browse/grou
    p/?app_parent=4100

    (powiedzmy ze mam 4 procesorowego mac'a (opartego na intelu) z radeonem HD -
    o ile procent wolniejsza bedzie aplikacja 3d odpalona w tym emulatorze,
    od takie odpalonej na natywnie zainstalowanym na tym samym sprzecie
    windowsie ? -- oczywiscie pominawszy marketingowe przechwalki ze strony
    producentow tego typu softu :))



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: