-
1. Data: 2009-03-12 19:58:00
Temat: MacOS X a DirectX
Od: "mx" <m...@n...to>
Witam
Czy jest moze jakis opensource'owy / platny projekt umozliwiajacy latwe
przeniesienie aplikacji urzywajacej Direct3D 9
na MacOS'a ? (kodu directowego jest sporo, skomplikowane shadery, defered
rendering, GPU computing itp, itd. ogolnie parem mega c++'a)
Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
zarzadzac dalej w miare jednym projektem
a nie jego osobnymi (chocby ze wzgledu na specyfike api) wersjami na macOS'a
i windowsa
(cale ui jest w quicktime'mie wiec tu problemow nie przewiduje raczej :D)
Takie tylko rozeznanie przeprowadzam.
jak wydajnosiowo sprawdzaja sie projekty typu :
http://www.codeweavers.com/compatibility/browse/grou
p/?app_parent=4100
(powiedzmy ze mam 4 procesorowego mac'a (opartego na intelu) z radeonem HD -
o ile procent wolniejsza bedzie aplikacja 3d odpalona w tym emulatorze,
od takie odpalonej na natywnie zainstalowanym na tym samym sprzecie
windowsie ? -- oczywiscie pominawszy marketingowe przechwalki ze strony
producentow tego typu softu :))
-
2. Data: 2009-03-12 23:11:46
Temat: Re: MacOS X a DirectX
Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>
mx wrote:
> Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
> zarzadzac dalej w miare jednym projektem
może jednak lepiej przepisać. MacOSX ma doskonałe wsparcie dla OpenGL,
Windows też wspiera OpenGL. Wprawdzie w tym drugim przypadku więcej
zależy od driverów, ale jeżeli program ma swoje wymagania to nowoczesne
karty mają bardzo przyzwoite drivery wspierające shadery (OpenGL 2.1 i
nowsze).
B.
--
Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.
-
3. Data: 2009-03-13 00:24:18
Temat: Re: MacOS X a DirectX
Od: porneL <n...@p...net>
On Thu, 12 Mar 2009 19:58:00 -0000, mx <m...@n...to> wrote:
> Czy jest moze jakis opensource'owy / platny projekt umozliwiajacy latwe
> przeniesienie aplikacji urzywajacej Direct3D 9
> na MacOS'a ? (kodu directowego jest sporo, skomplikowane shadery,
> defered rendering, GPU computing itp, itd. ogolnie parem mega c++'a)
> Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
> zarzadzac dalej w miare jednym projektem
> a nie jego osobnymi (chocby ze wzgledu na specyfike api) wersjami na
> macOS'a i windowsa
> (cale ui jest w quicktime'mie wiec tu problemow nie przewiduje raczej :D)
Pare gier przeniesiono za pomocą Cider:
http://www.transgaming.com/products/cider/
Wg zacytowanego w tym mailu benchmarku ponoć Wine/Cedega jest nawet szybsze niż
Windows:
http://www.winehq.org/pipermail/wine-devel/2007-Apri
l/055858.html
Wersja pod Mac OS X może nie być tak dobrze zopytmalizowana, ale generalnie powinna
być w tej samej klasie.
Zrób demo, które pójdzie pod linuksową wersją i wrzuć linka na pl.comp.sys.macintosh.
Jak flejm ucichnie, to ktoś ci podrzuci rezultaty spod CrossOver/Darwine :)
--
this.author = new Geek("porneL");