    From: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?
    Date: Sat, 30 Oct 2010 11:06:28 +0000 (UTC)

    Witam Was. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie Wy, motocykliści o
    motocyklu jakim jest MZ-251. W przyszłym tygodniu mam egzamin na prawo
    jazdy kat A. Jeśli by się udało zdać (mam taka nadzieje) chwiałbym kupić
    na pierwszy motocykl właśnie "Etke" mój szwagier ma na sprzedaż bardzo
    ładną 251 z 1990r oryginalny lakier, silnik po remoncie w zasadzie wsiąść
    i jechać. Cena również atrakcyjna bo 1500zł to chyba nie zbyt wiele jak za
    motocykl w naprawdę bardzo dobrym stanie. Pytanie zasadnicze jest takie
    czy w dzisiejszych czasach gdy na drogach sypią same japońskie motocykle
    taka skromna MZ-tka to już nie jest obciach? Mi osobiście wystarczył by
    taki sprzęt na początek jednak nie chciałbym być powodem docinek i żartów
    związanych z tym "Co to za szrot" albo też "W ile przyspiesza do 200km/h"
    z resztą sami wiecie o co chodzi. Co myślicie o tym wszystkim?