  • Data: 2010-10-30 15:50:10
    Temat: Re: MZ-ETZ 251 Dobry początek czy może wstyd....?
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam Was. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie Wy, motocykliści o
    > motocyklu jakim jest MZ-251. W przyszłym tygodniu mam egzamin na prawo
    > jazdy kat A. Jeśli by się udało zdać (mam taka nadzieje) chwiałbym kupić
    > na pierwszy motocykl właśnie "Etke" mój szwagier ma na sprzedaż bardzo
    > ładną 251 z 1990r oryginalny lakier, silnik po remoncie w zasadzie wsiąść
    > i jechać. Cena również atrakcyjna bo 1500zł to chyba nie zbyt wiele jak za
    > motocykl w naprawdę bardzo dobrym stanie. Pytanie zasadnicze jest takie
    > czy w dzisiejszych czasach gdy na drogach sypią same japońskie motocykle
> [...]

    no witaj stary:)
    powiem ci ze jesli to na serio ładnieutrzymana etka to nie masz sie czego
    wstydzic jezdzac tym motocyklem. wystarczy zobaczyc reakcje ludzi na stare
    motocykle w zajebistym stanie jak na zloty przyjezdzają. jest wkoło nich
    całkiem sporo grono ogladających. bo klasyk to klasyk. ja tez marzyłem o
    etz251 kiedys. bierz sprzeta jesli jest w dobrym stanie, dbaj o niego a na
    bank bedziesz zadowolony z eksploatacji.
    pozdro