  • 1. Data: 2012-01-02 18:42:58
    Temat: MTV ?
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    Może mi ktoś powiedzieć co to jest obecnie za stacja MTV Polska, i co to ma
    wspólnego z muzyką ? Przeglądam program tej stacji i zastanawiam się, że aby
    obejrzeć jakieś teledyski to musze w nocy sobie włączyć " muzyczną "
    telewizje bo dopiero wtedy puszczają jakieś teledyski ;)

  • 2. Data: 2012-01-02 20:09:22
    Temat: Re: MTV ?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 2 Jan 2012 19:42:58 +0100, "Darek" <a...@g...pl>
    wrote:

    >Może mi ktoś powiedzieć co to jest obecnie za stacja MTV Polska, i co to ma
    >wspólnego z muzyką ?

    Nic.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-01-02 22:13:26
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 02-01-2012 21:09, jerzu pisze:

    > Nic.

    szczegolnie ze od jakiegos czasu skrot MTV nie oznacza nawet Music
    Television...

  • 4. Data: 2012-01-03 10:11:21
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik ".oOo.oOo.oOo." <...@...c> napisał w wiadomości
    > szczegolnie ze od jakiegos czasu skrot MTV nie oznacza nawet Music
    > Television...

    Modna Telewizja.

    Marek

  • 5. Data: 2012-01-03 10:52:05
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-03 11:11, 4CX250 pisze:
    > Modna Telewizja.

    MnieToVali raczej :-)

  • 6. Data: 2012-01-03 20:49:43
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Zamiast marudzić, wystarczy za 100 PLN/rocznie kupić subskrypcję na MTV
    Unlimited z Astry.
    Tam nawet VH-1 Europe jest lepszy od tego naszego z platform (HB) lub
    kablówek - niby tego samego, ale ten z Astry nie ma żadnych reklam :-)

  • 7. Data: 2012-01-08 06:37:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-03 21:49, Ktos pisze:
    > Zamiast marudzi?, wystarczy za 100 PLN/rocznie kupi? subskrypcj? na MTV
    > Unlimited z Astry.
    > Tam nawet VH-1 Europe jest lepszy od tego naszego z platform (HB) lub
    > kabl?wek - niby tego samego, ale ten z Astry nie ma ?adnych reklam :-)

    Nie zapomnę nigdy starego MTV zaraz po powstaniu wersji angielskiej.

    Jingiel

  • 8. Data: 2012-01-28 17:03:17
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-08 07:37, Jingiel pisze:

    > Nie zapomnę nigdy starego MTV zaraz po powstaniu wersji angielskiej.

    Fajny kanał. Mam nadzieję że szybko nie zejdzie na psy :-)
    http://oognet.pl/content/details/1152